تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه عکس«شهر در قاب تصویر» در زنجان گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:نمایشگاه عکس«شهر در قاب تصویر» از آثار برگزیده مسابقه عکاسی شهر با ۵۰ قطعه عکس از عکاسان و هنرمندان شب گذشته(۱۳ دی) در محل موزه کارخانه کبریت زنجان دایر شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، فراخوان نخستین مسابقه عکاسی شهر در قاب تصویر از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان منشتر شد.
در قالب این فراخوان ۶۹۹ عکس از هنرمندان و عکاسان به دبیرخانه نمایشگاه ارسال گردید که از این تعداد ۵۰ اثر انتخاب و در نمایشگاهی که به همین منظور در محل موزه کارخانه کبریت زنجان دایر شده است، به نمایش درآمد.
این نمایشگاه با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای سما و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان به نمایش درآمده است.
نمایشگاه عکاسی شهر در قاب تصویر تا(۱۵ دی) در محل موزه دایر می باشد و علاقمندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.
بنا بر اعلام عوامل این نمایشگاه در این نمایشگاه از سه اثر برگزیده با جایزه نقدی و ۱۰ برگزیده با لوح تقدیر و تندیس تجلیل خواهد شد.
این نمایشگاه با هدف بهره مندی از نظرات منتقدان از معضلات شهری با نگاه دوربین دایر شده است و هنرمندان در محور زشتی و زیبایی، سالمندان، معلولان، مناطق ویژه و بازار زنجان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.
خون شهید نمر زوال آل سعود را رقم زد

خبرگزاری ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
نمایشگاه عکس«شهر در قاب تصویر» در زنجان گشایش یافت






دوشنبه ، ۱۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن