تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819985123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدوی کیا: تیم امیدراه طولانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مهدوی کیا: تیم امیدراه طولانی دارد




ملی پوش پیشین فوتبال ایران گفت:در قالب کار علمی تلاش می‌کنیم بازیکنان رشد کنند و با فوتبال روز دنیا آشنا شوند.





کاپ: مهدی مهدوی کیا درباره حضورش در بازی کودکان کار اظهار داشت:برد و باختی در بازی خیرخواهانه مطرح نبود و برای بازیکنان ما خیلی بود که با بچه‌های کار بازی کردیم. از زمانی که باشگاه را تاسیس کردیم همکاری خوبی داشتیم. بچه‌های کار و دو تن از این بچه‌ها در تیم نوجوانان ما بازی می‌کنند و اگر استعدادی باشد شناسایی می‌کنیم و به تیم خودمان می‌آوریم. امروز هم یک بازیکن خوب داشتند. این بازی‌ها خوب است بچه‌های کار وارد محیط ورزش می‌شوند. کار شخصی شروع کردم و رابطه خوبی با فدراسیون و سایر نهادها دارم. در قالب کار علمی تلاش می‌کنیم بازیکنان رشد کنند و با فوتبال روز دنیا آشنا شوند و هدف بازی امروز ما خیر خواهانه بود.

وی درباره وضعیت پرسپولیس گفت:من اول فصل گفته بودم که پرسپولیس می تواند نتایج خوبی بگیرد.

مهدوی‌کیا در مورد وضعیت و برنامه تیم نوجوانانی که در اختیار دارد گفت: سال گذشته به اتریش رفتیم و سال آینده نیز با این تیم به آلمان خواهیم رفت.

وی درباره حضور محمد رویانیان در بازی خیرخواهان با کودکان کار گفت: دیدن او تجدید خاطره شد و ایشان سرزده آمدند و از بازی ما حمایت کردند و از بقیه دوستانی که از این بازی حمایت کردند تشکر می‌کنم.

ملی پوش پیشین فوتبال ایران درباره اینکه باشگاه‌های عربستانی گفته‌اند به ایران نمی‌آیند تا در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند گفت: فوتبال نباید وارد سیاست شود. من این حرکت را نمی‌پسندم که باشگاه‌های عربستانی انجام داده‌اند. مقوله ورزش از سیاست جداست. مسائل سیاسی نباید وارد ورزش شود. حرکت باشگاه‌های عربستانی سیاس ی است. این اتفاق به فوتبال ما ضربه می‌زند زیرا باید بتوانیم از حق میزبانی خودمان استفاده کنیم.

مهدوی کیا درباره آینده تیم امید و احتمال صعود این تیم اظهار داشت:راه سخت و طولانی پیش روی تیم امید است.با این وجود این تیم تدارکات خوبی دید.امیدوارم با درایت کادر فنی این تیم پس از 40 سال راهی مسابقات شود.

 وی درباره بازداشت سوشا مکانی گفت:من اصلا در جریان نیستم.اخبار جسته گریخته شنیدم.این اتفاقات فقط در کشور ما رخ می دهد و افرادی که معروفند در خطرند.این خوب نیست در زندگی خصوصی افراد جستجو کنیم.






تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن