تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804669295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانبخش: ذهن و روحم با تیم امید است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جهانبخش: ذهن و روحم با تیم امید است




علیرضا جهانبخش ستاره باشگاه آلکمار با مخالفت باشگاهش در نهایت از همراهی تیم امید بازماند تا کاپیتان امیدها نتواند در این بازی‌ها حضور پیدا کند.





ایران ورزشی: علیرضا جهانبخش ستاره باشگاه آلکمار با مخالفت باشگاهش در نهایت از همراهی تیم امید بازماند تا کاپیتان امیدها نتواند در این بازی‌ها حضور پیدا کند. ستاره‌ای که حضورش می‌توانست کمک فنی و روحی بزرگی برای تیم امید باشد. جهانبخش در یک گفت‌وگوی مفصل درباره عدم حضور در تیم امید و نیم‌فصل دوم حضور در هلند صحبت کرده است.

علی‌رغم تلاش‌هایی که برای حضورت در تیم امید شد، در نهایت باشگاه آلکمار با این مساله مخالفت کرد؟

 از زمانی که دعوتنامه اصلی برای حضور من در تیم امید به باشگاه آلکمار رسید، مسوولان باشگاه مخالفت خود را اعلام کردند. من هم به صورت مستقیم با سرمربی تیم صحبت کردم و او نیز اعلام کرد که با این مساله مخالف است. با توجه به اینکه در نیم‌فصل اول شرایط من در تیم چندان خوب نبود و اوایل فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادم، شرایطی پیش آمد که باشگاه با حضور من در تیم امید مخالفت کند. من جلساتی را با رییس باشگاه و سرمربی تیم گذاشتم که آنها بازهم مخالفت‌شان را به صورت رسمی اعلام کردند و دلایل خودشان را هم داشتند. با توجه به اینکه مسابقات تیم امید در فیفادی برگزار نمی‌شود، باشگاه برای نیم‌فصل برنامه‌ریزی کرده و اردوی اسپانیا را در نظر گرفته‌ است. با توجه به اینکه من هم به دلیل مصدومیت دیر به ترکیب اضافه شدم، برنامه‌ریزی سرمربی تیم در نیم‌فصل اول به هم خورد. اکنون مسوولان باشگاه برای برپایی اردو در اسپانیا برنامه‌ریزی کرده‌اند تا تیم به خوبی آماده شده و در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری پیدا کند. در این بین من هم باید مانند دیگر بازیکنان در این اردو حضور داشته باشم. تمام این مسائل دست به دست هم داد تا در نهایت مخالفت باشگاه آلکمار با حضور من در تیم امید اعلام شود.

حالا با این شرایط و غیبت تو و سردار، چقدر برای تیم امید شانس قایل هستی تا به المپیک صعود کند؟

 به نظرم اگر تیم واقعا تیم باشد و شرایط تیمی و تک تک بازیکنان از نظر روحی و روانی بهتر شود، این تیم می‌تواند در مسابقات انتخابی المپیک نتیجه بگیرد. پتانسیل خوبی در تیم امید وجود دارد و از طرفی تمام بازیکنان تجربه کافی را پیدا کرده‌اند و در این فصل هم در لیگ برتر جزو بازیکنان اصلی تیم‌شان بودند. من هم خیلی دوست داشتم تیم امید را همراهی کنم و قطعا سردار آزمون هم همین شرایط را داشت اما این اتفاق رخ نداد و حالا امیدوارم تیم شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به المپیک صعود کند. من هم با آقای خاکپور در این خصوص صحبت کردم و برای تیم امید آرزوی موفقیت دارم. درست است که همراه تیم در قطر نیستم اما ذهن و روحم پیش بچه‌ها است و امیدوارم آنها بتوانند به المپیک صعود کنند. این دوره مسیر برای صعود به المپیک هموارتر است هرچند کار واقعاً سختی است. امیدوارم بچه‌ها بتوانند از پس این کار سخت برآیند.

قطر، سوریه و چین؛ همگروه‌های ایران در این مسابقات را چطور ارزیابی می‌کنی؟

 از روی اسم تیم‌ها نمی‌توان صحبت کرد و قیاسی انجام داد. در حال حاضر همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند یا پیشرفت کرده‌اند. ما هم با تیم‌های ضعیفی همگروه نیستیم. تیم قطر میزبان رقابت‌ها است، سوریه و چین هم تیم‌های قدرتمندی دارند که مطمئنا با حضور آنها کار ما در این گروه سخت خواهد بود. کار ما به هیچ عنوان راحت نیست اما با همت بچه‌ها و تیم یکدلی که داریم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و تیم امید به المپیک برود.

اگر به المپیک برویم، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم امید در ریو خواهد بود؟

 امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. من از قوانین بی‌خبر هستم اما امیدوارم این اتفاق بزرگ رخ بدهد و تیم امید راهی المپیک شود. بعد از 40 سال رسیدن به این آرزو اتفاق بسیار مهمی است و من هم خوشحال می‌شوم بتوانیم تیم امید را همراهی کنم.

خاکپور اعلام کرده علیرضا جهانبخش باشخصیت‌ترین فوتبالیست ایران است. به نظر می‌رسد که ارتباط خوبی با سرمربی تیم امید داری؟

 محمد آقا نسبت به من لطف دارد. این حس و احترام متقابل است و به نظر من هم آقای خاکپور مربی بسیار باشخصیتی است. من فقط یک اردو در تیم امید بودم و با آقای خاکپور برخورد داشتم اما در همین یک اردو از نوع برخورد، سبک مربیگری و کوچینگ او لذت بردم. من هم همیشه سعی کردم به بزرگتر از خودم احترام بگذارم، بخصوص در فوتبال که دورانش بسیار زودگذر است. این فوتبال خیلی زود تمام می‌شود اما چیزی که می‌ماند این احترام‌ها است و چنین مسائلی در ذهن‌ها می‌ماند. به همین دلیل همیشه تلاش می‌کنم احترام طرف مقابلم را حفظ کنم.

به وضعیتت در آلکمار بپردازیم؛ نیم‌فصل اول تمام شد و حالا تیم‌تان برای حضور در نیم‌فصل دوم آماده می‌شود.

 بله، من هم برای استراحتی کوتاه به ایران آمده بودم و دیشب به هلند برگشتم. از فردا هم راهی اسپانیا خواهیم شد تا اردویی دو هفته‌ای را در این کشور داشته باشیم و برای مسابقات نیم‌فصل دوم آماده شویم.

آلکمار در نیم‌فصل اول موفق نبود. تیم شما در لیگ نتایج خوبی نگرفت و از لیگ اروپا هم حذف شد. فکر می‌کنی در نیم‌فصل دوم بتوانید قدرت‌تان را به حریفان تحمیل کنید؟

 درست است. متأسفانه در نیم‌فصل اول آنطور که باید نتیجه نگرفتیم و به خاطر شرایطی که داشتیم در لیگ از رقبا عقب ماندیم. امیدوارم اردوی خوبی را در اسپانیا داشته باشیم و با آماده‌سازی مناسب در نیم‌فصل دوم به میدان برویم. ما در سه جام حضور داشتیم و باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ اروپا می‌جنگیدیم. گاهی اوقات در هفته دو یا حتی سه بازی سنگین انجام می‌دادیم. حالا در نیم‌فصل دوم لیگ اروپا را نداریم و باید در لیگ و جام حذفی تلاش کنیم. تمرکز و برنامه‌ریزی باشگاه در نیم‌فصل دوم بیشتر روی مسابقات داخلی است و می‌خواهیم در جام حذفی به قهرمانی برسیم و در لیگ هم سهمیه اروپا را کسب کنیم.

به نظر می‌رسد سرمربی آلکمار برای نیم‌فصل دوم روی تو حساب ویژه‌ای باز کرده است. آیا در نیم‌فصل دوم می‌توانیم علیرضا جهانبخش تأثیرگذار را ببینیم؟

 به امید خدا همینطور خواهد بود. من اوایل نیم‌فصل اول را از دست دادم. به هر حال حضور در تیم جدید با شرایط جدید زمان می‌خواهد تا با تیم هماهنگ شوید. هرچه بیشتر بگذرد، تمرکزتان در ترکیب هم بیشتر می‌شود. امیدوارم بتوانم در نیم‌فصل دوم بازی‌های بهتری برای آلکمار انجام دهم و تأثیرگذارتر باشم.






تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن