تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیعی: از ماجرای ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنانم بی‌خبرم!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شیعی: از ماجرای ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنانم بی‌خبرم!
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: از خبر ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان تیم والیبال پیکان بی خبرم و نمی‌دانم جریان چیست.


محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ‌و‌تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره انتشار خبری مبنی بر این که بازیکنان تیم والیبال پیکان در آستانه هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ممنوع‌المصاحبه شدند، گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم و این خبر را از شما شنیدم.
وی ادامه داد: بعید می‌دانم همچین تصمیمی از سوی کسی گرفته شده باشد زیرا مصاحبه نکردن با رسانه‌ها از دنیای حرفه‌ای فاصله دارد. 
شیعی در پایان گفت: باید این جریان را از سوی نفراتی که نزدیک به تیم هستند پیگیری کنم. در حال حاضر همراه با تیم امیدهای پیکان هستم.
شیعی در حالی از خبر ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان تیم والیبال پیکان اظهار بی‌اطلاعی کرد که ساعتی خبری منتشر شده بود مبنی بر این که بازیکنان طبق دستوری از سوی مدیریت باشگاه اجازه مصاحبه ندارند.
تیم پیکان تهران هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال را با یک باخت جنجالی مقابل تیم بانک سرمایه سپری کرد و این هفته باید در اردکان به مصاف تیم آرمان ورزش این شهر برود.پیکانی‌ها در حال حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند. 





۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن