تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات منچسترسیتی با دوگل در2 دقیقه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نجات منچسترسیتی با دوگل در2 دقیقه
سیتی زن ها در ورزشگاه خانگی واتفورد و در حضور 20676 هزار هوادار به مصاف میزبان خود رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک و دو گلی که شاگردان پیگرینی در 2 دقیقه به ثمر رساندند به سود من‌سیتی خاتمه یافت.
کد خبر: ۵۵۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ - 03 January 2016


تیم متمول منچستر‌سیتی برای چندمین بار طی دو فصل اخیر با گل دقایق پایانی نتیجه ای مطلوب کسب کرد. در تازه ترین قسمت از این سریال، تیم دوم شهر منچستربا غلبه بر واتفورد مکان سوم جدول را حفظ کرد.به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس سیتی زن ها در ورزشگاه خانگی واتفورد و در حضور 20676 هزار هوادار به مصاف میزبان خود رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک و دو گلی که شاگردان پیگرینی در 2 دقیقه به ثمر رساندند به سود من‌سیتی خاتمه یافت.
نجات منچسترسیتی با دوگل در2 دقیقه
برای من سیتی یحیی توره در دقیقه 82 و آگوئرو در دقیقه 84 گلزنی کرد و تک گل میزبان را کولاروف گل به خودی در دقیقه 55 به ثمر رساند. در 3 دقیقه پایانی دیدار، ایگالو دو فرصت گلزنی را برای باز کردن دروازه سیتی داشت، اما جو هارت و نیکولاس اوتامندی مانع از موفقیت او در این امر شدند.  با این نتیجه جایگاه من‌سیتی در جدول تغییری نکرد و شاگردان مرد شیلیایی با 39 امتیاز در مکان سوم باقی ماندند اما دو امتیاز به لستر نزدیک شدند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن