تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود ۴۸ هزار میلیارد تومان ظرفیت در بخش آب و برق خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان، اظهار داشت: در خوزستان فقط در بخش آب و برق ۴۸ هزار میلیارد تومان ظرفیت وجود دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان، امروز(۱۲ دی) در مراسم تجلیل از پژوهشگران و برگزیدگان استانی هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۴ در خوزستان، گفت: اگر در ارتباط با حوزه پژوهش در جامعه به ویژه نزد مسئولان که متولیان تصمیم گیری هستند احساس نیاز نشود، فرهنگ سازی این مسئله در جامعه با مشکل مواجه می شود.
وی با اشاره به اینکه در واقع برای بخش پژوهش نیاز به یک حرکت وسیع به خوبی احساس می شود، خاطر نشان کرد: در حقیقت پژوهش ایجاد یک نهضت بزرگ را می طلبد.
وی افزود: باید زیرساخت های فعال تر شدن حوزه پژوهش و تمهیدات لازم برای تقویت فعالیت پژوهشگران را فراهم کنیم، همچنین باید برای پیشرفت در هر زمینه ای تمام تلاش خود را برای تقویت پژوهش به کار بگیریم تا به نتیجه مطلوب در همه بخش ها برسیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان، با بیان اینکه در استان خوزستان ظرفیت های بسیاری وجود دارد، اضافه کرد: رسالت دانشگاه ها باید مثل گذشته برای حرکت به سمت پژوهش و حضور فعال در جامعه باشد.
وی عنوان کرد: اولویت اول مطالعات، ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
وجود ۴۸ هزار میلیارد تومان ظرفیت در بخش آب و برق خوزستان






شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن