تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803925578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرضا خبر داد اعطای وام کم‌بهره تا سقف 3 میلیارد تومان به واحدهای پخت نان خانگی در شهرضا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرضا خبر داد
اعطای وام کم‌بهره تا سقف 3 میلیارد تومان به واحدهای پخت نان خانگی در شهرضا
فرماندار شهرضا گفت: نانوایان خانگی شهرضا اگر به صورت یک مشارکت یک شرکت تعاونی 25 نفره تشکیل دهند، می‌توانند تا 3 میلیارد تومان تسهیلات 3 درصد دریافت کنند.

خبرگزاری فارس: اعطای وام کم‌بهره تا سقف 3 میلیارد تومان به واحدهای پخت نان خانگی در شهرضا



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محسن گلابی عصر امروز در کمیته امنیت و سلامت غذایی شهرضا با اشاره به لزوم پیشگیری از بیماری‌ها، گفت: نان مصرفی مهم‌ترین مسئله در سلامت مردم است و شهرضا به عنوان پایلوت غربال‌گری سرطان انتخاب شده‌ است بنابراین باید به صورت جدی اضافه کردن افزودنی‌‌های غیرمجاز در نان پیشگیری‌ شود. فرماندار شهرضا با بیان‌ اینکه با نانوایان متخلف در زمینه‌ استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود، تصریح‌ کرد: مصرف جوش شیرین و جوهر قند اگر سرطان‌زا است پس باید جلوی استفاده از آن گرفته‌ شود و برای این‌ کار نیز اتحادیه قنادها و نانوایان باید موارد توجیهی را متذکر شود. گلابی با بیان این‌که برای نمونه‌گیری از نان‌ها از ظرفیت آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد شهرضا استفاده‌ می‌شود، خاطر نشان‌ کرد: اگر استفاده از افزودنی غیرمجاز در نانوایی محرز شود، آن واحد صنفی در نوبت اول به مدت 6 ماه تعطیل و در نوبت دوم پروانه‌اش باطل می‌شود.  ‌وی سلامت مردم را به‌ سلامت نان پخته‌ شده وابسته دانست و گفت: به‌منظور بررسی فرایند بهداشتی پخت نان، گروهی از شبکه بهداشت، اتحادیه نانوایان و تعزیرات در سطح شهرستان تشکیل می‌شود و کارخانه‌های تولید نان و واحدهای خبازی به صورت مستمر بازدید به عمل می‌آید. فرماندار شهرضا با بیان اینکه واحدهای پخت نان خانگی در شهرضا باید شناسنامه‌دار شوند، اظهار‌ کرد:  نان‌های خانگی ممکن است در محیط غیربهداشتی پخت شوند؛ بنابراین واحدهای پخت نان خانگی باید توسط گروهی شناسایی و بانک اطلاعاتی تشکیل تا از سوی مراکز بهداشتی بازدید و در صورت غیرمجاز بودن تعطیل شوند. گلابی غیربهداشتی بودن و غیراصولی بودن نان در شهرضا را یک مشکل دانست و تصریح‌ کرد: نانوایان خانگی شهرضا اگر به صورت یک مشارکت یک شرکت تعاونی 25 نفره تشکیل دهند، می‌توانند تا 3 میلیارد تومان تسهیلات 3 درصد دریافت کنند. وی با بیان‌ اینکه مردم بیشترین آسیب را از نان‌های خانگی در فروشگاه‌های موادغذایی می‌برند، خاطر نشان‌ کرد: کمیته آرد و نان باید در یک ماه آینده تشکیل شود و بانک اطلاعاتی منازلی که در آن نان پخت می‌شود تهیه می‌کنند. فرماندار شهرضا تصریح‌ کرد: نانوایان خانگی اگر تمایلی به پخت نان با کیفیت دارند، اتحادیه بزنند؛ طرحی با همکاری جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، اتحادیه نانوایان، شبکه بهداشت و شهرداری برای کسانی که می‌خواهند در خانه نان پخت کنند، تهیه خواهد شد. گلابی با بیان اینکه مکان فعلی میدان میوه با انتقال به محل جدید به بازار روز تبدیل می‌شود، افزود: صیفی‌جات و محصولات کشاورزی سالم که در شهرستان شهرضا تولید می‌شود به تهران فرستاده می‌شود؛ با این وجود در شهرستان نیاز به یک بازار روز داریم تا میوه و سبزی که در شهرستان تولید می‌شود در این بازار به فروش برسد.

94/10/12 - 21:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن