تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانمندسازی کارکنان منطقه شمالشرق بابرگزاری دوره‌های آموزشی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توانمندسازی کارکنان منطقه شمالشرق بابرگزاری دوره‌های آموزشی استان‌ها > سمنان - رییس امور اداری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق از برگزاری دو دوره "ایمنی و آتش نشانی عمومی" و "بیماری‌ها و عوارض شغلی در صنعت نفت" در این منطقه به منظور توانمندسازی کارکنان این منطقه خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ علیرضا محمودزاده خاطر نشان کرد: دوره دو روزه "ایمنی و آتش نشانی عمومی" برای2۰ نفر از کارکنان واحدهای فنی و عملیاتی منطقه برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره آموزشی شناخت مجموعه مقررات عمومی ایمنی و آتش نشانی شامل چگونگی اطفاء حریق، نحوه کارکرد با خاموش‌کننده‌های دستی و همچنین آشنایی با انواع مواد اطفاء حریق آموزش داده شد.
وی از شناخت مثلث حریق (سوخت، اکسیژن و حرارت)، طرق مختلف انتقال حرارت و گروه بندی انواع حریق بعنوان سایر مطالبی آموزش داده شده در این دوره یاد کرد و ادامه داد: در پایان دوره، همکاران منطقه شمالشرق با حضور در مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید سربرزگر شاهرود، آموزش‌های خود را بصورت عملی تمرین کردند.
محمودزاده همچنین از برگزاری دوره آموزشی "بیماری‌ها و عوارض شغلی در صنعت نفت" نیز خبر داد و تصریح کرد: 20 نفر از کارکنان این منطقه در این دوره آموزشی حضور داشتند.
رییس امور اداری منطقه شمالشرق گفت: این دوره با هدف شناخت انواع علل و نحوه ثبت و تجزیه و تحلیل بیماری‌های شغلی در سه روز برگزار شد.
وی ادامه داد: اصول کلی و قانونی بیماری‌های ناشی از کار، بیماری‌های شغلی شایع، سرایت بیماری‌های شغلی و... از سرفصل‌های این دوره آموزشی بود.
محمودزاده با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره آموزشی تاکید کرد: یکی از الزامات "توسعه پایدار" بوجود آوردن فضای کاری امن و سالم برای نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه هر شرکت است.
شایان ذکر است: این دوره‌های آموزشی با حدود 800 نفر ساعت آموزش، در محل مرکز منطقه شمالشرق برگزار گردید.

کلید واژه ها: استان سمنان -




شنبه 12 دی 1394 - 19:07:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن