تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803671930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی: اعدام شیخ نمر باقرالنمر تزلزل حاکمیت فاسقان و فاسدان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی:
اعدام شیخ نمر باقرالنمر تزلزل حاکمیت فاسقان و فاسدان است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اعدام شیخ نمر باقرالنمر تزلزل حاکمیت فاسقان و فاسدان است.

خبرگزاری فارس: اعدام شیخ نمر باقرالنمر تزلزل حاکمیت فاسقان و فاسدان است



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: خبر وحشتناک اعدام آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر و 46 نفر از بی‌گناهان، جهان اسلام را در بُهت و تعجب فرو برد، به خصوص اینکه این جنایت تحت عنوان خوارج و تکفیر صورت گرفت و اگر کسانی تاکنون تردید داشتند که کانون فتنه و تکفیر در جهان، آل سعود هستند با این نمونه آشکار جای تردیدی باقی نماند. وی گفت: شیخ نمر باقرالنمر، صدای شیعیان مظلومی است که در سایه سنگین طاغوت و حکومت شیطان با درد و رنج فراوان زیست می‌کنند فریاد معصومانه کودکانی است که صدای پدرانشان دیگر گوششان را نوازش نمی کند؛ ندای زنانی ا‌ست که از حقوق ابتدایی خود محرومند و آه دل مادرانی‌ است که جگرگوشه شان در کنج زندان‌های رژیم سفاک آل سعود محبوس هستند. مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: حکم ظالمانه‌ای که در حق شیخ نمر صادر شد او را به اسوه‌ای در رویارویی با ظلم و شهیدی در مقابله با استبداد تبدیل خواهد کرد. مدبر بیان کرد: ما به شدت این جنایت هولناک را محکوم می‌کنیم و به یقین انتقام آن گرفته خواهد شد و می‌دانیم این جنایت انتقام شکست‌هایی است که آل سعود در عراق، سوریه و یمن دامنگیرشان شده است، ولی باید در انتظار شکست‌های مهم‌تری در این مناطق باشند. وی تصریح کرد: امروز سران وهابی با درهم و دینارهای آل سعود سعی در دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی در جهان و به خصوص در شرق عربستان هستند تا از این طریق به خواسته های استعمارگری، چپاول و غارت ثروت مردم عربستان دست پیدا کنند اما فریاد عدالت‌خواهی و حق‌طلبی عالمان بزرگی همچون شیخ نمر کاخ پوشالی و معادلات این دژخیمان را برهم زده است از این رو سعی کردند که این فریادها را در گلو حبس کنند و مانع از گسترش عدالت خواهی مردم شوند و دولت آل سعود بداند که این آتش زیر خاکستر با اعدام شیخ نمر در عربستان از بین نمی‌رود و خاموش‌شدنی هم نیست، بلکه اجرای حکم اعدام ایشان موجبات گسترش دامنه اعتراضات را فراهم خواهد کرد. مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیل یادآور شد: اقدام عربستان اقدامی ظالمانه و برخاسته از ریشه ظالمانه و کفر انگیز آل سعود است و این اقدام دولت عربستان برخلاف تمام موازین اسلامی و جهانی بوده و نقض صریح حقوق بشر است و به یقین این جنایت، بدون اطلاع آمریکا نبوده است و آنها در مسائل کم اهمیت‌تری با نظر آنها اقدام می‌کنند و می‌دانیم در راستای ایجاد جنگ طائفه‌ای میان سنی و شیعه است، اما هم سعودی‌ها و هم آمریکایی های کوردل بدانند ما با برادران اهل سنت اختلافی نداریم و اختلاف ما با تکفیری‌ها است که همه مسلمین در برابر آنها اتفاق نظر دارند و قطعاً این اختلاف افکنی‌ها و جنایات برای آنها هزینه‌ بالایی را در برخواهد داشت. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدبر در پایان این جمله تاریخی امام خمینی را بیان کرد و گفت: ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجد الحرام وارد خواهیم شد.

94/10/12 - 17:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن