تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804006448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برند ملی گردشگری مطابق با ظرفیت های ایران بزرگ تدوین شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان: برند ملی گردشگری مطابق با ظرفیت های ایران بزرگ تدوین شود مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: در تدوین برند ملی گردشگری ایران باید ظرفیتهای عظیم ایران در حوزه ای فرهنگ وطبیعت در نظر گرفته شود .
۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي ساعت 13:39

خبرگزاری پانا+





به گزارش خبرگزاری پانا از اصفهان، فریدون در نشست مطبوعاتی کنفرانس بین المللی(برند ملی  گردشگری ایران) که با حضور شهردار اصفهان،ریس اتاق بازرگانی استان، دبیر علمی ودبیر اجرایی کنفرانس بعد از ظهر امروز در اصفهان برگزار شد عنوان کرد: ما در آستانه رخداد مهمی در اصفهان هستیم وآن برگزاری کنفرانس بین المللی برند گردشگری برای تدوین (برند ملی گردشگری ایران) است .
وی افزود: این رخدادمهم توسط سازمان میراث فرهنگی کشور و اداره کل میراث فرهنگی استان و با همکاری شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی استان، شرکت رهیافت و فعالان عرصه گردشگری استان به ویژه مجمع گردشگری استان در شهر تاریخی اصفهان به مدت دو روز برگزار می شود. 
اللهیاری در ادامه اظهاراتش با اشاره با روند روبه رشد گردشگری جهان در سه دهه گذشته بیان کرد: متاسفانه در این دوران گردشگری ایران به دلایل متعدد از جمله اجرای تحریم ها وایجاد برخی محدودیتهای بین المللی آنطور که شایسته است رشد نکرد با این وجود امروز همگی ما عزم راسخ داریم که با تدبیر مناسب به توسعه گردشگری ایران اندیشیده ومحدودیتهای گذشته رادر این زمینه جبران کنیم.
وی همچنین در این رابطه بیان کرد: ما با برگزاری این کنفرانس بین المللی به دنبال ارتقا جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در جهان هستیم .
مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به ظرفیت های عظیم ایران در راستای توسعه گردشگری عنوان کرد: بدون شک امروز در ماموریت های کلان خود در بحث گردشگری نیازمند ایجاد زیر ساختهای اساسی در گردشگری هستیم، با این وصف معتقدم ایجاد زیر ساختها صرفا معطوف به ساخت هتل نیست بلکه ما امروز همانگونه که باید به فکر ساخت هتل باشیم باید به دنبال تولید  نرم افزارهای مناسب برای توسعه پایدار گردشگری ایران باشیم .
مدیر کل میراث فرهنگی استان در این رابطه افزود: امروز تدوین برند ملی گردشگری ایران برای رسیدن به توسعه پایدار یک نیازاست. لذا باید در تدوین برند ملی به ظرفیت های فراوان ایراندر این راستا توجه ویژه داشت.با این وصف معتقدم هرگونه اقدام در تدوین برند ملی باید در برگیرنده تمامی ظرفیتهای ایران باشد.
الهیاری تصریح کرد: امروز ایران دارای ظرفیت های عظیمی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی، هنر، جاذبه های طبیعی و فرهنگهای بومی ومحلی است که به واسطه آنها می توان  به تدوین برند ملی پرداخت .

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن