تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه ارتباطی 35 روستای شهرستان پاوه بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه گفت: راه ارتباطی 35 روستای این شهرستان که روز جمعه به دلیل بارش برف بسته شده بود بازگشایی شد.
ابراهیم شهریاری روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: از شب گذشته تا بامداد امروز تمام عوامل راهداری اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه مشغول برفروبی و بازگشایی راه های روستایی بودند.
وی اظهار کرد: از صبح امروز به دلیل کولاک شدید و بارش برف راه ارتباطی تعدادی از روستاهای بخش باینگان دوباره مسدود شد که تلاش برای بازگشایی این محورها نیز ادامه دارد.
شهریاری تصریح کرد: هم اکنون تمامی جاده های اصلی پاوه به جز جاده پاوه به مریوان که به دلیل حجم بالای برف (بیش از 80 سانتیمتر) باز است و تردد در این محورها در جریان است.
وی از مسافرانی که قصد مسافرت به پاوه را دارند خواست حتما با زنجیرچرخ و همراه داشتن تجهیزات و امکانات گرمایشی در این مسیر تردد کنند.
رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه افزود: از روز گذشته تا صبح امروز 45 میلیمتر بارش در شهرستان داشته ایم که در مجموع میزان بارندگی پاوه از ابتدای سال زراعی جدید تاکنون به 610 میلیمتر رسیده است.
به دلیل بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن