تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804659721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون تولیدات گیاهی جهادکشاورزی اردبیل: بساط فروشندگان غیر‌مجاز سموم برچیده می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون تولیدات گیاهی جهادکشاورزی اردبیل:
بساط فروشندگان غیر‌مجاز سموم برچیده می‌شود
معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: در کنار ساماندهی فروش سموم و کودهای شیمیایی تلاش می‌کنیم تا بساط فروشندگان غیر‌مجاز این محصولات گرفته شود.

خبرگزاری فارس: بساط فروشندگان غیر‌مجاز سموم برچیده می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر جمال‌الدین پورپیغمبر صبح امروز در نشست مشترک با مسئولان نیروی انتظامی در اردبیل اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری سازمان حفظ نباتات کشور با پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی محترم انتظامی در خصوص نظارت بر فعالیت واحدهای گیاهپزشکی و ساماندهی فروشندگان غیر مجاز سموم انجام شده است. وی یادآور شد: در راستای ساماندهی فروشندگان غیرمجاز سموم دفع آفات نباتی، تفاهم‌نامه همکاری مابین سازمان حفظ نباتات کشور و پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  در آذرماه به امضای طرفین رسیده است. معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: نظارت بر فعالیت واحدهای گیاهپزشکی به ویژه ساماندهی فروشندگان غیر مجاز فاقد پروانه سموم از ابتدای سال جاری در اولویت برنامه وزرات جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل قرار گرفته است. پورپیغمبر بیان کرد: در این زمینه علاوه بر برگزاری جلسات مشترک با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها مکاتبات متعددی نیز با وزراتخانه و سازمان حفظ نباتات کشور انجام شده است. این مسئول افزود: همچنین دو نوبت اخطار کتبی به فروشندگان غیرمجاز و نیز فروشندگانی که مهلت پروانه آنها منقضی شده است برای مراجعه به سازمان نظام مهندسی و اخذ پروانه موقت یک ساله با شرایط آسان و تمدید پروانه ابلاغ شده است. معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل ادامه داد: اما متأسفانه تاکنون تعدادی از این فروشندگان برای تعیین تکلیف به سازمان نظام مهندسی کشاورزی مراجعه نکرده‌اند. پورپیغمبر تصریح کرد: نظر به اینکه تفاهم‌نامه جدید شرایط را برای برخورد قانونی، پلمب و تعطیلی این فروشگاه‌ها فراهم کرده است به همین دلیل به فروشندگان غیرمجاز فاقد پروانه یا دارای پروانه تاریخ منقضی اعلام شده حداکثر تا 20 دی ماه با مراجعه به سازمان نظام مهندسی نسبت به تعیین تکلیف نهایی خود اقدام کنند. وی گفت: با اقدام به موقع این فروشندگان برای اخذ و یا تمدید پروانه این مسئله هر چه سریع‌تر حل و فصل شود در غیر این صورت با توجه به شرایط موجود در تفاهم‌نامه و مدارک و مستندات لازم پلمب و تعطیلی این قبیل فروشندگان از طریق مجاری قانونی توسط امور حقوقی این سازمان با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل پیگیری خواهد شد. معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از امکان اخذ پروانه فروش سموم دفع آفات نباتی توسط کلینیک‌های گیاهپزشکی خبر داد و افزود: کلینیک‌های گیاهپزشکی در صورت داشتن شرایط لازم برای فروشندگی سموم به ویژه انبار مناسب و استاندارد می‌توانند با معرفی مسئول فنی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر رشته گیاهپزشکی پروانه فروش سموم دفع آفات نباتی دریافت کنند.

94/10/12 - 11:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن