تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819125259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد ذوب‌آهن با رتبه سومی به تعطیلات رفت؛ سپاهان با رتبه نهمی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
ذوب‌آهن با رتبه سومی به تعطیلات رفت؛ سپاهان با رتبه نهمی
دو تیم اصفهانی در شرایطی به تعطیلات رفتند که تیم ذوب‌آهن بهترین رتبه چند فصل اخیرش را در اختیار داشت اما رتبه نهمی تیم سپاهان بدترین نتیجه این تیم طی فصل‌های گذشته به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس: ذوب‌آهن با رتبه سومی به تعطیلات رفت؛ سپاهان با رتبه نهمی



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران مرسوم بود که پس از پایان مسابقات نیم‌فصل نخست، این رقابت‌ها برای مدتی تعطیل‌شده و تیم‌ها فرصت داشتند با برگزاری اردوی آماده‌سازی و به خدمت گرفتن بازیکنان موردنظر برای نیم‌فصل دوم تقویت شوند اما طی فصل جاری و فصل گذشته این اتفاق به وقوع نپیوست و پس از پایان مسابقات هفته هفدهم تیم‌ها به تعطیلات می‌روند و نقل و انتقالات نیز در این فاصله انجام می‌شود. دربی فوتبال اصفهان در هفته دوم دور برگشت، پایان‌بخش بر حضور دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن تا قبل از تعطیلات بود که با تساوی یک‌ بر یک پایان یافت تا نتیجه به‌دست‌آمده به سود سایر مدعیان باشد. ذوب‌آهن که دور برگشت را با برتری مقابل ملوان آغاز کرده بود، پس از تساوی مقابل سپاهان، 30 امتیازی شده و همچنان در رده سوم جدول رده‌بندی باقی‌مانده و فاصله چهار امتیازی‌اش با تیم استقلال و سه امتیاز با تیم استقلال خوزستان حفظ شد اما به نسبت فصل گذشته و در همین هفته موقعیت بهتری دارد. در مقابل تیم سپاهان یکی از ضعیف‌ترین عملکردهایش در طول چند فصل گذشته را داشت و با رتبه نهمی به تعطیلات رفت. زردهای اصفهانی با روند سینوسی نتیجه‌گیری در 17 دیدار گذشته خود، 24 امتیاز کسب کردند که 10 امتیاز کمتر از تیم صدرنشین است و با توجه به شرایط نزدیک تیم‌ها، جبران این فاصله امتیازی دشوار به نظر می‌رسد. کادر فنی سپاهان و ذوب‌آهن تعطیلاتی را برای تیم‌هایشان در نظر گرفته‌اند و پس از سپری شدن این زمان، تمرینات دو تیم از سر گرفته خواهد شد، ضمن اینکه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ویژه‌ای را از سوی دو تیم می‌طلبد. همچنین فعالیت رسمی دو تیم در فصل نقل و انتقالات میان فصل نیز هنوز انجام‌نشده و تنها جدایی مهدی شریفی از سپاهان قطعی شده است که برای سپری کردن دوران خدمت سربازی راهی تراکتور شد اما مدیران هر دو تیم تأکید داشته‌اند که اجازه جدایی بازیکنی را نمی‌دهند و به دنبال تقویت تیم‌هایشان هستند.

94/10/12 - 11:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن