تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرکرد: مسامحه گری، بزرگترین تهدید برای نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: امام جمعه شهرکرد: مسامحه گری، بزرگترین تهدید برای نظام است استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ،نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد مسامحه گری را بزرگترین تهدید برای ارزش های دینی و نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: دشمن قصد دارد با تربیت نیرو در بدنه نظام اسلامی، نظام را از درون استحاله کند.
وی تشکیل احزاب مختلف، فرقه گرایی و انتشار نشریات متعدد با هدف بیان دیدگاه ها و معرفی فرهنگی غربی از طریق این ابزارها را از دیگر حربه های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام نکونام یادآورد شد: در دوران رضا خان از طریق کشف حجاب، تشکیل کانون های ویژه بانوان، تاسیس 45 مدرسه خارجی ظرف 15 سال، تقویت فرقه بهائیت و مسیونرهای مذهبی برای زیر سوال بردن دین تلاش می شد.
وی با بیان خطبه پنج نهج البلاغه در خصوص فتنه حرکت هایی مانند حزب گرایی، گروه گرایی و تفرقه را از مصادیق فتنه دانست و گفت: امیرالمومنین علیه السلام سوار شدن بر کشتی نجات ائمه علیها السلام را راه نجات از موج های فتنه دانستند و در شرایط امروز کشتی نجات امت، ولایت فقیه است که با استفاده از رهنمودهای ولایت از موج های فتنه دشمنان می توان به سلامت عبور کرد.
خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای نه تنها در میان ملت ها که در بین سیاست مداران دنیا یافته است و آنان به جایگاه جمهوری اسلامی اذعان دارند.
حجت الاسلام نکونام با یادآوری سالروز نامه امام راحل برای گورباچف، اشتیاق پوتین برای دیدار با مقام معظم رهبری و اهداء قران به معظم له را نمود بارزی از پیش بینی معمار کبیر انقلاب در نامه تاریخی به گورباچف دانست.
وی همچنین در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به جایگاه رفیع این مجلس در نظام اسلامی، دشمن در صدد تضعیف و به انحراف کشاندن این مجلس است، لذا باید افرادی برای مجلس خبرگان انتخاب شوند که اهل مسامحه نباشند، چراکه مسامحه برای این مجلس خطری بزرگ محسوب می شود.
حجت الاسلام نکونام همچنین در خصوص روز 16 دی ماه سالروز شهدای هویزه و روز شهدای دانشجو اظهار داشت: اکثریت دانشجویان کشور اهل بصیرت هستند و نسبت به فتنه ها بیدار می باشند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 12 دی 1394 - 09:07:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن