تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزدهای انتخابات همرزمند نه رقیب / دشمن، رد صلاحیت شدگان را علیه شورای نگهبان تحریک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: آیت الله نمازی ضمن بیان تفاوت ملاک حقوقی با ملاک فقهی در مورد انتخابات و میزان مشارکت در آن، نامزدهای انتخابات را از رقابت برحذر داشت و «همرزم» لقب داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از  کاشان اول ، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان، سلامت انتخابات را در گرو استوار بودن آن بر سه رکن فقه، اخلاق و قانون انتخابات دانست و افزود: اگر این ارکان به درستی انجام شود انتخاباتی پیروز و موفق را شاهد خواهیم بود.
وی ضمن نهی از شانه خالی کردن از حضور پای صندوق ها و رأی دادن، آن را یک واجب عینی و یک فریضه عبادی، سیاسی و ملی عنوان کرد.
امام جمعه کاشان با اشاره به تفاوت ملاک حقوقی با ملاک فقهی در مورد انتخابات و میزان مشارکت در آن، خاطر نشان کرد: در همه نظام های سیاسی دنیا ملاک عمل، مشارکت حداکثری است ولی به لحاظ فقهی این حضور در جامعه اسلامی کفایت نمی کند و همه باید رأی بدهند.
وی افزود: فرضاً اگر از ۶۰ میلیون واجد شرایط رأی دادن، ۵۰ میلیون مشارکت کنند، گرچه از نظر حقوقی حضور حداکثری حاصل شده و انتخابات صحت دارد، اما دشمن روی آمار جمعیتی که در انتخابات شرکت نمی کنند، حساب باز می کند و از نظر برد سیاست بین الملل، حضور تمامی واجدان شرایط در رای دادن مهم و تعیین کننده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن