تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادي مناطق جديد در سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آزادي مناطق جديد در سوريه
در دور جديد از عمليات نيروهــاي ســوري مناطق ديگــري در بخش‏هاي مختلف ســوريه آزاد شدند.
در دور جديد از عمليات نيروهــاي ســوري مناطق ديگــري در بخش‏هاي مختلف ســوريه آزاد شدند.
به گزارش شبكه خبري العالم، ارتش سوريه و متحدانش شماري از مناطق حومه حماه، حمص و قنيطره را آزاد كردند. نيروهاي سوريه در اطراف درعا نيز در حال پيشروي هستند.  زور سرحين، المكتوت، جنان، الصاروميه و الرعبون، در شرق حماه و الصمدانيه غربي در قنيطره آزاد شده‌اند. اين نيروها در شرق حمص مناطقي از جمله روبه حين غربي و شرقي را آزاد كردند.  اين شبكه افزود: نيروهاي ارتش سوريه در جنوب حلب همه جاده‌هاي پشتيباني افراد مسلح را از سمت حلب مسدود كرده‌اند. نيروهاي سوري در چندين محور در حال آماده شدن براي عمليات نظامي و اجراي مرحله نهايي آزادسازي خان تومان هستند.  ارتش در ادامه پيشروي‌هاي خود در شمال اين كشور كنترل شهرك النجاره در حومه شرقي حلب را به دست گرفت.  در همين حال با آغاز سال جديد ميلادي مناطق غربي استان‌هاي ادلب و نيز استان لاذقيه سوريه با دهها خمپاره و راكت موشكي هدف قرار گرفتند، درگيري سختي نيز ميان ارتش سوريه و گروه‌هاي مسلح در محور بني‌زيد خالديه در شمال غربي حلب گزارش شده است. همچنين يك منبع نظامي تأكيد كرد كه شهرهاي «جنان»، «كريمش» و «الرمليه السوس» در تيررس ارتش سوريه قرار گرفته است و ارتش براي فراهم كردن مقدمات به منظور حمله به تروريست‌هادر اين شهرها در حال گلوله باران مواضع آنها با سلاح‌هاي سنگين و متوسط است.
  
اختلاف بين تروريست‌ها
بعد از موفقيت ارتش سوريه در آزادسازي شهر شيخ مسكين در حومه جنوبي درعا، چندين گروه مسلح با يكديگر درگير شده و همديگر را به خيانت متهم مي‌كنند.  اين در حالي است كه شبكه‌هاي اجتماعي وابسته به تروريست‌ها از هلاكت و زخمي شدن شمار زيادي از آنها در خلال عمليات نظامي ارتش سوريه در مقر تيپ 82 و شيخ مسكين در درعا خبر دادند.
  
مسكو: احرارالشام و جيش‌‏الاسلام تروريستند
 وزارت خارجه روسيه مخالفت خود را با مشاركت گروه‌هاي تروريستي «جيش الاسلام» و «احرار الشام» در روند حل و فصل سياسي بحران سوريه اعلام كرد.  معاون وزير خارجه روسيه گفت: بايد گروه‌هاي جيش الاسلام و احرار الشام در ليست گروه‌هاي تروريستي قرار بگيرند. آنها هيچ نقشي در تحقق اهداف سياسي مشترك سوريه ندارند.  وي تاكيد كرد: جيش الاسلام و احرار الشام دو گروه تروريستي جنايتكار هستند كه بايد از بين بروند و به فعاليت‌هاي جنايتكارانه آنها پايان داده شود. اين دو در جنايت‌هاي تروريستي دست دارند و تعداد زيادي از تروريست‌هاي القاعده كه سازمان ملل آن را تروريستي مي‌داند به اين گروه‌ها پيوسته‌اند.  معاون وزير خارجه روسيه تأكيد كرد: جيش الاسلام مسئول بمباران مناطق مسكوني دمشق و حمله به سفارت روسيه در پايتخت سوريه است كه سازمان ملل آن را يك اقدام جنايتكارانه مي‌داند. اين گروه همچنين مسئول كشتارها عليه ساكنان شهر عدراست.  وي تأكيد كرد: امريكا جيش الاسلام را بخشي از مخالفان ميانه‌رو نمي‌داند، هر از چند گاهي درباره مشاركت اين گروه در مذاكرات درباره حل و فصل سياسي بحران صحبت مي‌كند و ما با چنين موضعي موافق نيستيم. اين را به امريكايي‌ها مي‌گوييم.  وي گفت: تلاش‌ها براي تهيه ليست گروه‌هاي تروريستي در سوريه ادامه دارد. ما معتقديم دادن پيشنهادات دراين باره تا زماني كه مذاكرات ادامه دارد هنوز زود است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن