تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در توسعه قدرت دفاعی هرگز توقف نمی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: سردار سلامی: در توسعه قدرت دفاعی و بازدارنده خود هرگز توقف نمی کنیم و این خواست ملت مسلمان ایران است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز تهران افزود: امروز آمریکایی ها در موضوع توسعه قدرت موشکی ما سخن می گویند و می خواهند تحریم های جدیدی را اعمال کنند.
وی گفت: به آمریکایی ها می گوییم تا زمانی که شما فرزندان فلسطین را قتل عام می کنید، تا زمانی که کودکان مظلوم یمن را زیر سقف خانه ها شبانه دفن می کنید، تا زمانی که ملت مسلمان و عزیز سوریه را آواره می کنید، تا زمانی که به خانواده پاکستانی ها حمله می کنید، تا زمانی که بلاد اسلامی را در اشغال خود می گیرید و تا زمانی که رژیم صهیونیستی را حمایت می کنید تا لبنان و فلسطین و سوریه را بمباران کند ؛ ما تا آن زمان با شتاب بیشتری به توسعه قدرت موشکی خود ادامه می دهیم.
سردار سلامی افزود: ملت عزیز و بزرگ ایران بدانید و مطلع باشید ، انبارهای موشکی ما ، تونل های طویل و صدها تونل طویل مملو از موشک هایی است که همه برای دفاع از عزت، استقلال، آزادی، حریت و اقتدار شما و سایر مسلمانان عالم آماده پروازند.
وی گفت: ما برای جای دادن موشک ها در ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

جمعه ، ۱۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن