تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تماشاگران پرسپوليس - سپاهان در ليگ هشتم محروم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تماشاگران پرسپوليس - سپاهان در ليگ هشتم محروم شدند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص تخلفات انجام شده در ديدار برگشت تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان اعلام شد.


درپي شكايت باشگاه سپاهان و برخي شاكيان خصوصي نسبت به حوادث ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان ، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با استناد به گزارش نماينده اين فدراسيون ، داور مسابقه ، نماينده نيروي انتظامي ، تحقيقات پيراموني و بازبيني فيلم مسابقه راي نهايي خود در خصوص اين پرونده را به شرح زير اعلام كرد:
1- تيم فوتبال پرسپوليس به دليل ورود هواداران منتسب به اين تيم به زمين مسابقه ، فحاشي ، پرتاب اشياء قبل ، حين و بعد از مسابقه به انجام دو ديدار بدون تماشاگر از فصل آتي مسابقات ليگ برتر(78 - 88 ) كه تيم پرسپوليس به عنوان ميزبان تعيين مي گردد ، محكوم شد .
همچنين باشگاه مذكور به پرداخت مبلغ 200 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد .
2- نظر به اينكه كليه مسابقات بين تيم هاي پرسپوليس و سپاهان طي دو فصل اخير (85-86 و 86 - 87) همواره با جنجال و درگيري هواداران توام بوده است به منظور جلوگيري از حوادث حاد و ايجاد آرامش و رفع تنش هاي موجود، مسابقات رفت و برگشت تيم هاي مذكور درفصل 87 - 88 (ليگ هشتم) بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.(لازم به ذكراست اين محروميت جداي ازمحروميت در نظر گرفته شده بند 1 خواهد بود ).
3- آقاي مسعود زارعي بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس به دليل فحاشي به نيمكت نشينان تيم سپاهان به مدت سه جلسه از شركت در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت مبلغ 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد .
4- با توجه به شكايت خبرنگاران مبني برتخريب عمدي وسائط نقليه آنان و بر اساس گزارش نيروي انتظامي ، تحقيقات انجام شده و ساير دلايل مندرج در پرونده نظر به محرز شدن تخريب عمدي توسط طرفداران تيم فوتبال سپاهان ، اين باشگاه به جبران خسارات وارده به اتومبيل خبرنگاران بر اساس نظريات كارشناسان فني نيروي انتظامي تهران بزرگ محكوم شد .
5- درخصوص شكايات عده اي از تماشاگران مبني بر آسيب ديدگي و جراحات وارده ، با توجه به اينكه تاكنون محل و زمان وقوع آسيب ديدگي و جراحات وارده و انتساب آن به هريك ازهواداران دو باشگاه نامعلوم است، اين بخش از پرونده همچنان مفتوح به رسيدگي است .
6- درخصوص ادعاي مديريت ورزشگاه آزادي مبني بر مطالبه خسارهاي وارده به تجهيزات ورزشگاه به لحاظ لزوم تحقيقات و انجام كارشناسي هاي لازم ، پرونده در اين خصوص نيز مفتوح است .
براساس اين گزارش چنانچه ظرف يك هفته آينده مدعيان خصوصي نسبت به ارائه مدارك جهت تكميل پرونده اقدام نكنند ، كميته انضباطي راسا در اين زمينه به تصميم گيري و اعلام راي خواهد پرداخت .
 چهارشنبه 15 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن