تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821191463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های مرتبط با کشاورزی در استان قزوین وحدت رویه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می شود که دستگاه های مرتبط با بخش کشاورزی وحدت رویه، یکپارچگی و همکاری لازم را نداشته و در نهایت کشاورز متحمل خسارت می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنبم ازقزوین ، نیازعلی ابراهیمی پاک عصر امروز در آئین تجلیل از تولیدکنندگان و بهره برداران برتر شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت: با توجه به اینکه خاک حاصلخیز کشاورزی از ارزش ویژه ای برخوردار است باید اقدامی جدی در جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی صورت بگیرد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین بیش از 2 درصد خاک حاصخیز کشور را دارا بوده و بیش از 20 درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است باید اقدامات لازم در زمینه توسعه پایدار در بخش های مختلف کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی و واحدهای گلخانه ای انجام شود.
رئیس سیازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می شود که دستگاه های مرتبط با بخش کشاورزی وحدت رویه و یکپارچگی نداشته و در نهایت کشاورز متحمل خسارت می شود.
ابراهیمی پاک با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی باید افزایش یابد، ادامه داد: اقدامات و سیاست های تشویقی در زمینه جذب و افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی باید در نظر گرفته شود تا شاهد توسعه تولید محصولات کشاورزی باشیم.
وی بیان کرد: به منظور تحقق سیاست ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
دستگاه های مرتبط با کشاورزی در استان قزوین وحدت رویه داشته باشند






پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن