تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803334972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قم تاکید کرد: آمادگی یگان‌های انتظامی- امنیتی قم برای برگزاری انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار قم تاکید کرد: آمادگی یگان‌های انتظامی- امنیتی قم برای برگزاری انتخابات استان‌ها > قم - استاندار قم با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برگزاری با شکوه، پرشور و همراه با سلامت و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بر لزوم آمادگی یگان های انتظامی و امنیتی استان بر انجام وظایف و ماموریت های خود در چهارچوب قانون تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سيد مهدي صادقي در همايش فرماندهان، رؤساي كلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان قم در مركز فرهنگي-تربيتي و آموزشي عمار، با اشاره به اهميت امنيت به عنوان يكي از دو نعمت هاي مهم الهي، از زحمات و تلاش هاي پليس در تأمين نظم و امنيت قدرداني كرد.
استاندار قم تاثير اساسي امنيت بر ساير ابعاد زندگي فردي و اجتماعي انسان از جمله توليد، صنعت و آموزش را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: نيروي انتظامي سهم عمده و محوري در تأمين امنيت دارد.
وي با اشاره به ويژگي هاي پليس كارآمد و مقتدر در نظام اسلامي، خدمت به مردم و برخورداري از پشتوانه مردمي را بزرگ ترين افتخار و سرمايه نيروي انتظامي دانست و گفت: همه انسان هاي جامعه نيازمند خدمات پليس بوده و آسايش و نشاط و شادي اجتماعي حاكم بر كشور، مرهون زحمات و تلاش هاي پليس خدمتگزار است.
رئيس شوراي تأمين استان قم با بيان اين كه در جمهوري اسلامي اقتدار پليس به ابزار نيست خاطرنشان كرد: آنچه كه متمايز و اقتدار واقعي ايجاد مي كند اخلاق حرفه اي است كه هر چه بيشتر در اين زمينه كار كنيم اين اقتدار واقعي ايجاد و مشكلات نيروي انتظامي در رسيدن به اهداف و مآموريت ها كمتر خواهد شد.
استاندار قم با اشاره به اين كه مقوله تأمين امنيت با امنيتي كردن جامعه متفاوت است، احساس امنيت را امري مهم عنوان و تصريح كرد: ايجاد احساس امنيت در آحاد جامعه، آرامش ذهني مردم را به دنبال خواهد داشت.
وي با تاكيد بر ضرورت تقويت تعامل و ارتباط دو سويه نيروي انتظامي با مردم در جهت ارتقاي رضايتمندي عموم از عملكرد پليس و جلب مشاركت عمومي در تأمين امنيت پايدار گفت: آگاهي از آنچه كه مردم نياز دارند و نيز پايش نظرات و خواسته هاي آنان در بهبود اثرات كاري اين نهاد بسيار مؤثر باشد.
صادقي نقش مردم در پيشگيري و كاهش آمار وقوع جرائم را مهم و اساسي توصيف كرد و افزود: ارتباط قوي پليس با مردم بايد به گونه اي باشد كه هر يك از زمينه هاي جرم را قبل از وقوع شناسايي و در صورت وقوع جرم به سرعت وارد عمل شود.
استاندار قم با اشاره به اهميت و جايگاه نيروي انتظامي در استان قم گفت: شرايط ويژه قم و وجود مراجع معظم و مراكز فرهنگي و حوزوي توليد كننده محتواهاي غني ديني پشتوانه ارزشمندي براي كشور و جهان اسلام بوده و مي طلبد تا مشي و عملكرد و كاركرد نيروي انتظامي متفاوت از ساير جاها باشد و جاي تقدير و تشكر دارد.
رئيس شوراي تأمين استان قم با بيان اين كه نيروي انتظامي براي انجام بهينه وظايف و ماموريت هاي ذاتي خود نيازمند بكارگيري دانش و تخصص و تكنولوژي هاي روز دنيا است افزود: خوشبختانه دولت تدبير و اميد توجه ويژه اي به تقويت بنيه پليس و ابزارهاي مورد نياز داشته و در اين زمينه اقدامات خوبي در استان قم انجام شده است.
استاندار قم در پايان با اشاره به نقش نيروي انتظامي در برگزاري با شکوه، پرشور و همراه با سلامت و امنيت انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، بر لزوم آمادگي يگان هاي انتظامي و امنيتي استان بر انجام وظايف و ماموريت هاي خود در برگزاري باشكوه انتخابات در چهارچوب قانون تاكيد كرد.  

کلید واژه ها: استان قم -




پنجشنبه 10 دی 1394 - 16:55:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن