تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متروی تهران به گرمسار رسید، تیم بابک زنجانی به قزوین!!


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: قزوین یک استان بحران زده است که نیاز به اشتغال و تولید دارد از سویی نیز لیگ برتر ایران چیزی جز باندبازی و دلالی برای کشور به ارمغان نیاورده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از  صبح قزوین ؛ «تیم فوتبال راه آهن تهران به قزوین منتقل خواهد شد». خبری که انتشار آن دوباره خاطره انتقال تیم پیکان به قزوین را زنده کرد و چه خاطره انتقالی! که از همان ابتدا نیز انتقالی روی نداده بود. 
هرچه بود تنها حیف و میل بودجه و پتانسیل قزوین بود برای تیمی که باشگاه داری و پرورش استعدادهایش در تهران و برای تهرانی ها شد و منت و بودجه برگزاری مسابقات و تفریح بازیکنانش برای قزوین و قزوینی ها. 
تیمی بدون ریشه، غیربومی و بی تماشاگر که عملا پس از مدتی با ته کشیدن بودجه قزوین دوباره به آغوش تهران عزیز خودش بازگشت و این استان را با جیب هایی خالی و خاطراتی تلخ تنها گذاشت.
اما اکنون این تجربه آزموده دوباره در حال تکرار است و این بار با تیم راه آهن در لیگ برتر سال 94- 95 و البته تجدید نظر در این مثل که گفته اند: آزموده را آزمودن خطاست! 
بحرانی به نام لیگ برتر برای اقتصاد ملی 
شاید برای تحلیل دستاوردهای انتقال تیم فوتبال مذکور به قزوین ابتدا لازم باشد با عبور از تجربه شکست خورده تیم پیکان قزوین به سئوالاتی از این دست پاسخ دهیم. 
تیم ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
متروی تهران به گرمسار رسید، تیم بابک زنجانی به قزوین!!






پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن