تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819838289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشدار مرکزی قزوین مطرح کرد برخورد با دهیارانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها استفاده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بخشدار مرکزی قزوین مطرح کرد
برخورد با دهیارانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها استفاده کنند
بخشدار مرکزی قزوین خطاب به دهیاران گفت: با افرادی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه هر یک از کاندیداها استفاده کنند و یا در ساعت اداری در خدمت کاندیداها باشند، برخورد می‌شود.

خبرگزاری فارس: برخورد با دهیارانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها استفاده کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی علیخانی در همایش دهیاران بخش مرکزی قزوین که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه نهم دی ماه روزی است که به نظام و انقلاب و تمام ملت تعلق دارد و هیچ جریان خاص سیاسی حق ندارد آن را مصادره کند،‌ اظهار کرد: نهم دی یک روز ملی و ارزشی است که همه اقشار جامعه از هر طیف و جریانی برای اثبات حقانیت نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به صحنه آمدند. بخشدار مرکزی قزوین خطاب به دهیاران تأکید کرد: با افرادی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه هر یک از کاندیداها استفاده کنند و یا در ساعت اداری در خدمت کاندیداها باشند، برخورد می‌شود و باید مواظب باشیم آخرت خود را قربانی دنیای دیگران نکنیم. علیخانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های دولت در راستای توسعه و آبادانی روستاها و حمایت از بخش کشاورزی تصریح کرد: افزایش پوشش برنامه‌های بیمه‌ای از جمله سیاست‌های پیش‌بینی شده در این زمینه است که دهیاران و شوراها موظف هستند با برگزاری جلسات لازم و اطلاع‌رسانی در این زمینه آگاهی مردم درباره مزایای پوشش بیمه‌ای را افزایش دهند. رویکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی در سطح ملی انتفاعی نیست، بلکه حمایتی است علی کلانتری مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: رویکرد این صندوق در سطح ملی انتفاعی نیست، بلکه حمایتی است و با توجه به تغییرات اقلیمی سال‌های اخیر آموزش کشاورزان در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر از مزایای بیمه ضروری است. وی در ادامه با اشاره به اینکه صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان طی 10 سال گذشته سه برابر حق بیمه دریافتی به کشاورزان غرامت پرداخت کرده است، افزود: در سال جاری دولت با تمام تنگناهای مالی بیش از یک هزار میلیارد تومان برای پوشش بیمه محصولات زراعی و باغی تخصیص داده است. کلانتری ادامه داد: هر چقدر پوشش بیمه محصولات کشاورزی در استان قزوین افزایش یابد میزان برخورداری کشاورزان این استان از این منابع مالی افزایش می‌یابد. این مسئول با اشاره به میزان حق بیمه گندم آبی را 25 هزار تومان در هکتار اعلام و مطرح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و پرخطر بودن کشت این محصول در این استان دهیاران و شوراها باید در راستای تشویق کشاورزان و بیمه محصولاتی از این دست بیشتر همکاری کنند. گفتنی است، در ادامه جلسه ضمن انتخاب نماینده دهیاران بخش مرکزی قزوین و تأکید بر لزوم ایمن‌سازی منازل مسکونی روستایی و استفاده از مصالح استاندارد، نمایندگان بیمه‌های کشاورزی، حوادث و درمانی درباره نحوه زیر پوشش قرار گرفتن روستاییان از مزایای بیمه مطالبی بیان کردند.

94/10/10 - 14:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن