تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820441900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت 13 نقطه مداری جدید به نام ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر این که نقطه مداری 2419 کاملا در اختیار ایران است از ثبت 13 نقطه مداری دیگر خبر داد.
محمود واعظی در حاشیه مراسم تقدیر و معارفه رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در جمع خبرنگاران فضا و ماهواره را از اولویت های وزارت ارتباطات و دولت دانست و افزود: اعتقاد ما این است که این فناوری بسیار پیشرفته و جزو لبه های فناوری است و ما هر چه در بخش تحقیقات و توسعه این حوزه سرمایه گذاری کنیم باعث قوت کشور می شود.
وی با اشاره به اهمیت فناوری های فضایی در بخش های مختلف کشور از برنامه های این وزارتخانه در حوزه فضایی خبر داد و اظهار داشت: در این راستا در تلاش هستیم تا ماهواره ملی کشور را طراحی و بسازیم و امیدواریم تا سال 1404 به این هدف دست یابیم.
واعظی، طراحی و ساخت ماهواره سنجش از راه دور را از دیگر برنامه های وزارت ارتباطات عنوان و ابراز امیدواری کرد که این هدف تا پایان برنامه ششم توسعه محقق شود.
وزیر ارتباطات ادامه داد: علاوه بر آن با توجه به نیازمندی های کشور در بخش های پخش تصویر، صدا و مخابرات و اینترنت و همچنین رصد کردن زمین از فضا به دنبال طراحی و ساخت ماهواره ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن