تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820563277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویسی: اگر به جادوگر بود، چین و هند باید قهرمان جهان می شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ویسی: اگر به جادوگر بود، چین و هند باید قهرمان جهان می شدند ورزش > لیگ برتر - عبدالله ویسی گفت که تلاش و همت بازیکنان، بزرگ ترین جادوی استقلال خوزستان است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: «ما به دنبال شکست دادن پرسپولیس هستیم. پرسپولیس و استقلال خوزستان روند خوبی در پیش گرفته اند. پرسپولیس بازی رفت را باخت و برای بازی فردا انگیزه زیادی دارد. پرسپولیس تیم قدرتمند و بزرگی است.»
سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه آیا تیمش در نیم فصل بازیکنی را از دست می دهد؟ گفت: «احتمال 99 درصد بازیکنی از ما جدا نمی شود. مگر اینکه کسی خودش نخواهد بماند. در این صورت هم من اجازه جدایی نمی دهم. اما ممکن است یک هافبک طراح و یک فروارد جذب کنیم.»
ویسی درباره اینکه آیا مشکلات مالی باعث می شود استقلال خوزستان در نیم فصل دوم به مشکل بخورد؟ گفت: «من 3 سال در استقلال خوزستان هستم و در این مدت مشکل مالی نداشتیم. تا الان هم 50 درصد پول بازیکنان پرداخت شده. البته بازیکنان ما آن قدر با شرافت هستند که اگر سه ماه حقوق نگیرند پلک نمی زنند.»
او درباره اینکه برانکو گفته استقلال خوزستان و پرسپولیس در یک سطح هستند گفت: «برانکو مربی بزرگی است. هر حرفی او درباره تیم من بزند خوشحالم می کند. اگر برانکو نقاط ضعف تیم من را بگوید آن ها را برطرف خواهد کرد. اگر هم نقاط قوت تیم ما را بگوید آن ها را بیشتر تقویت می کنم.بعضی ها می گویند تیم ما فقط روی ضد حمله گل می زند. ولی من این را قبول ندارم. دست برانکو درد نکند که از ما تعریف کرده. اگر بازیکنان من صحبت های او را بشنوند خوشحال می شوند. اما نباید مغرور شوند.»
ویسی درباره شایعه حضور جادوگر در تیمش گفت: «اگر جادوگر داشتیم پارسال به پلی آف نمی رفتیم و سال قبلش هم با مشکل در لیگ نمی ماندیم. تجربه سال های گذشته است که به ما کمک کرده. نمی دانم چرا برای ما حاشیه درست می کنند. اگر به جادوگر بود که چین و هند باید قهرمان جهان می شدند. همت و تلاش بازیکنانم بزرگ ترین جادو را برای ما درست کرده است.»
43 43

کلید واژه ها: استقلال خوزستان - عبدالله ویسی -




چهارشنبه 9 دی 1394 - 15:17:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن