تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804458766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه استان البرز: دشمن به دنبال طراحی فتنه‌های بزرگ‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه استان البرز:
دشمن به دنبال طراحی فتنه‌های بزرگ‌تر است
فرمانده سپاه استان البرز گفت: نباید از توطئه‌های دشمنان غافل شد، چرا که آنها به دنبال طراحی فتنه‌های بزرگ‌تر علیه ایران اسلامی هستند.

خبرگزاری فارس: دشمن به دنبال طراحی فتنه‌های بزرگ‌تر است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی استادحسینی ظهر امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز طی سخنانی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی امروز ما این است که وقایع مهم تاریخی و رویدادهایی که تاثیرگذاری زیادی در عرصه سیاسی کشور داشته است را بازخوانی کنیم. وی افزود: یکی از این وقایع فتنه 88 است که در آن سران فتنه و عوامل فریب‌خورده داخلی فتنه‌گران با هدایت‌ها و رهبری دشمنان خارجی به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: این فتنه از نطفه خفه شد و با هدایت‌های مقام عظمای ولایت و بصیرت ملت ایران خنثی گردید، اما باید این پرسش را مطرح کنیم که چه دلایل عامل ایجاد فتنه بود و چرا ملت ایران توانستند این توطئه بزرگ را خنثی کنند.
استادحسینی گفت: فردی که با بصیرت است و آگاهانه به مسائل نگاه می‌کند، به طور کامل وقایع مهمی از این دست را مورد بررسی قرار داده و تلاش می‌کند که از آن درس عبرت بگیرد.
وی افزود: اگر نگاهی به تاریخ اسلام از ابتدا تا امروز داشته باشیم، در می‌یابیم که همواره دشمنان خارجی در برابر توان مسلمانان و اندیشه برتر اسلام خلع سلاح می‌شدند، اما منافقان و فتنه‌گران و دشمنان داخلی از درون مشکلات زیادی برای جوامع اسلامی ایجاد کرده و می‌کنند.
این فرمانده ارشد نظامی بیان داشت: بنابراین باید با حفظ بصیرت و افزایش آگاهی و هوشیاری، به طور کامل در برابر فتنه منافقین و عوامل منحرف آماده بوده و هر لحظه منتظر مقابله با توطئه‌های این افراد باشیم.
استاد حسینی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و توطئه‌های دشمنان خارجی علیه این انقلاب گفت: از نخستین روز حرکت انقلابی ملت ایران و پیروزی انقلاب، دشمنان خارجی و در راس آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال مقابله با خواست ملت ایران، ضربه زدن به کشورمان و براندازی نظام بوده و هستند.
وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها می‌دانند که با جنگ نظامی نمی‌توانند ملت ایران را به زانو درآوردند، لذا به دنبال توطئه داخلی و فتنه‌انگیزی هستند، گفت: 4 سال پیش از وقوع فتنه 88 کشورهای زورگوی غربی و استکباری به دنبال ایجاد فتنه در ایران و به قول خودشان انقلاب مخملین و رنگین بودند و مستندات این توطئه به طور کامل موجود است.
فرمانده سپاه استان البرز افزود: به عنوان نمونه در سال 2006 کاندولیزا رایس طرح فتنه را به طور کامل طراحی و تدوین کرده و حتی خواستار دریافت بودجه‌ای حدود 75 میلیون دلار برای این کار شده است و این بودجه نیز تامین و حتی خرج هم شد.
استادحسینی با بیان اینکه از جمله اهداف شوم دشمنان علیه ملت ایران سکولاریزه کردن ایران اسلامی است، گفت: نباید تصور کنیم که دشمن دست از کینه و بدخواهی و فتنه‌انگیزی برداشته و آنها همین امروز هم به دنبال طراحی فتنه‌های بزرگ‌تر علیه ما هستند.
وی با اشاره به فتنه 88 و ریشه‌های شکل‌گیری این فتنه گفت: یک سال قبل از فتنه 88 برخی از همین سران فتنه می‌گفتند که احمدی‌نژاد باید سقوط کند و با سقوط احمدی‌نژاد رهبری هم سقوط می‌کند. لذا آنها هرگز به دنبال نتیجه انتخابات نبودند و خودشان می‌دانستند که دروغی بزرگ را مطرح کرده‌اند. سران فتنه و فتنه‌گران همواره به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حذف ولایت فقیه بوده و هستند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: مردم ما فراموش نکردند که پیش از انتخابات همین سران فتنه حرف از نپذیرفتن نتیجه انتخابات می‌زدند و معلوم شد که آنها انتخابات را بهانه‌ای برای توطئه‌های خود قرار داده‌اند.
استاد حسینی بیان داشت: متاسفانه علیرغم رافتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولی امر مسلمین در حق فتنه‌گران و سران فتنه داشته و دارند، آنها هنوز درس عبرت نگرفته و از راهی که رفته‌اند، باز نگشته‌اند. آنها همین امروز نیز حرف‌هایی مانند بحث شورای رهبری را مطرح می‌کنند و مردم باید هوشیار بوده و خود را آماده مقابله با فتنه‌های بزرگ‌تر کنند.


94/10/09 - 14:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن