تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803334020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش یک باند سودجو برای ترانسفر پدیده لیگ به اروپا؛ نقل و انتقالاتی آلوده‌تر از آسمان تهران!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تلاش یک باند سودجو برای ترانسفر پدیده لیگ به اروپا؛ نقل و انتقالاتی آلوده‌تر از آسمان تهران!
باندی سودجو به دنیال این است که بخش اعظمی از مبلغ قابل اعتنای نقل و انتقالات پدیده لیگ را بدون در نظر گرفتن باشگاهی که بازیکن قرار است از آن ترانسفر شود، به جیب مبارک بزند.
به گزارش نامه نیوز، در این روزهای بی در و پیکری فوتبال که در آن شنیدن هر خبری و دیدن هر اتفاقی غیر عادی و عجیب نمی تواند باشد، قطعا نمی توان گفت اگر مدیران باشگاه ها نیز شخصا و راسا و نه به صورت شفاف و قانونی، بلکه به صورت پنهانی در امور نقل و انتقالاتی دست داشته باشند، باعث تعجب است.

یکی از سوژه های نقل و انتقالاتی این روزهای نقل و انتقالات فوتبال، انتقال یک بازیکن جوان که از او به عنوان پدیده لیگ نیز یاد می شود به فوتبال اروپا است. در حالی که انتقال هر بازیکنی از ایران به اروپا، کاری شایسته است و می تواند به رشد و تعالی فوتبال کمک کند، اما این عمل جایی تقبیح می شود که مشاهده می شود یک سیستم پنهانی دلالی متشکل از برخی از مدیران شاغل در فوتبال به دور از چشم باشگاه مبدا و به منظور دور زدن باشگاهی که مالک بازیکن مزبور بوده و به منظور سودجویی و تمامیت خواهی در مبلغ نقل و انتقال، همه تونایی ها و ابزار های خود را به کار می گیرند.

متاسفانه باید گفت فردی که تا چندی پیش قائم مقام یکی از باشگاه های لیگ برتری بوده و علی رغم اعلام کتبی استعفا به مدیران باشگاه و عدم حضور دو هفته ای در محل کارش، از علنی نمودن قطع همکاری اش با باشگاه مزبور امتناع می ورزد به همراه نماینده تام الاختیار یکی از مربیان بزرگ و موفق فوتبال کشورمان که دست بر قضا رابطه خوبی هم با هم دارند، با همکاری یک بازیکن پا به سن گذاشته که بعد از یکی دو سال دوری از فوتبال به لطف همین آقایان بار دیگر رخت تیم های لیگ برتری آن هم در تهران را به تن کرده و در همان تیم مورد نظر حضور دارد، بازیکن جوان و پدیده را وادار به امضای قرارداد با یکی از ایجنت ها کرده تا این بازیکن را از طریق خود به لیگ های درجه چندم اروپایی ترانسفر کنند.

طبق اخباری که خبرنگار نامه نیوز کسب کرده، این باند سودجو به دنیال این است که بخش اعظمی از مبلغ قابل اعتنای نقل و انتقالات این بازیکن را بدون در نظر گرفتن باشگاهی که بازیکن قرار است از آن ترانسفر شود، به جیب مبارک بزند.

نکته جالب دیگر اینجاست که در این میان جناب قائم مقام سابق باشگاه لیگ برتری که همزمان و با حفظ سمت عنوان مدیر برنامه بازیکنان باشگاه های دیگر است، قصد دارد چاق ترین ماهی ممکن از آب گل آلود را صید کرده و در این میان به دلالان بین المللی که قصد ترانسفر این پدیده را دارند فشار می آورد که یکی از مهاجمان تحت قراردادش را نیز ترانسفر کند.

این روزها هوای تهران از لحاظ آلودگی به مرز خطرناک رسیده اما فضای نقل و انتقالات فوتبال به نظر آلوده تر می رسد.




۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن