تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت منصور پورحیدری از زبان خودش


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آخرین وضعیت منصور پورحیدری از زبان خودش ورزش > لیگ برتر - سرپرست آبی ها به خاطر شادی گل بازیکنان این تیم، از آنها تشکر می کند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیتش می گوید: «حالم از روزهای ابتدایی که در بیمارستان بودم، بهتر است. منتظر نظر پزشکان برای مرخصی ام هستم. برایم سخت است که در بیمارستان بمانم. هیچ انسانی دوست ندارد در بیمارستان بماند.»
او درباره برده های استقلال توضیح می دهد: «از زمانی که بستری شدم، استقلال سه مسابقه متوالی را برده است. من بازی با صبا و تراکتورسازی را ندیدم ولی تماشاگر بازی با سیاه جامگان بودم. دیدم بچه ها چقدر هماهنگ بازی کردند. فوتبال شان منطقی و البته هجومی بود.»
پورحیدری درباره شادی گل استقلالی ها برایش، می گوید: «واقعا از بچه ها متشکرم. معرفت شان را نشان دادند. از همه بچه ها تشکر می کنم.» سرپرست استقلال حرف های خود را اینطور تمام می کند: «پزشکان موافق فعالیت فیزیکی و استرس زای من هستند. از پزشکان استعلام می گیرم و اگر صلاح نباشد، سعی می کنم از طریق دیگری به استقلال کمک کنم.»
252 43  

کلید واژه ها: منصور پورحیدری - باشگاه استقلال -




چهارشنبه 9 دی 1394 - 12:41:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن