تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820413253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه ناحیه زنجان: 9 دی فرهنگی برای میثاق مردم با ولایت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه ناحیه زنجان:
9 دی فرهنگی برای میثاق مردم با ولایت است
فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: 9 دی فرهنگی برای میثاق امت با ولایت است، چرا که این روز ثابت کرد که مردم پشتیبان حریم ولایت فقیه هستند.

خبرگزاری فارس: 9 دی فرهنگی برای میثاق مردم با ولایت است



ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اهمیت 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: این روز، روز بصیرت برای آحاد مردم ایران است. وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت 9 دی در سطح شهر زنجان اضافه کرد: این برنامه‌ها به مناسبات هفته وحدت همزمان شده است. فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر زنده نگه داشتن 9 دی به عنوان حماسه تصریح کرد: این روز به عنوان یک حماسه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده است. طهماسبی برگزاری نشست‌های روشنگری در پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج فرهنگی، کارمندی و کارگری را از جمله برنامه‌های اجرا شده طی چند روز گذشته اعلام کرد و گفت: به همین مناسبت نمایشگاه جنبی شورش اشرافیت بر جمهوریت هم برگزار شده است. وی مهم‌ترین برنامه بسیج و شورای هماهنگی را تجمع چهارشنبه شب عنوان کرد و گفت: این برنامه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود. فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر برنامه‌ریزی فتنه‌گران در 88 ادامه داد: مردم در 9 دی با حضور در راهپیمای این روز این برنامه‌‌ریزی‌ها را نقش بر آب کردند. طهماسبی هشت ماه فتنه‌گری سال 88 را نوعی هشت ماه دفاع مقدس نامید و ادامه داد: در این فتنه اشرافیت که نتوانسته بودند در دفاع مقدس وارد شوند حضور یافته و نقش ایفا کرد. وی در پاسخ به سئوالی در مورد تلاش عده‌ای برای فراموش شدن 9 دی گفت: فتنه‌گران به دلیل نقش‌آفرینی باید تلاش کنند تا این روز فراموش شود. فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر زنده نگه داشته شدن 9 دی افزود: نیازی به حضور و دخالت دیگران در گرامیداشت این روز نیست، چرا که 9 دی توسط کسانی که آفریده شده، زنده نگه داشته می‌شود. طهماسبی با بیان اینکه 9 دی فقط به راهپیمایی نیست، ادامه داد: 9 دی فرهنگی برای میثاق امت و ولایت است چرا که این روز ثابت کرد که مردم پشتیبان حریم ولایت فقیه هستند.

94/10/09 - 11:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن