تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803860519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد عزم شهردار منطقه 3 رشت برای بی‌خانمان کردن خانواده یک شهید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
عزم شهردار منطقه 3 رشت برای بی‌خانمان کردن خانواده یک شهید
شهردار منطقه 3 رشت با بی‌حرمتی، همسر و فرزند یک شهید را تهدید به تخریب منزلشان و دریافت 91 میلیون تومان خلافی ساختمان از آنها کرد.

خبرگزاری فارس: عزم شهردار منطقه 3 رشت برای بی‌خانمان کردن خانواده یک شهید



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، این روزها از نقاط مختلف شهر فریادهای بی‌صدایی به گوش می‌رسد که گاهی به حرمت خون پاک عزیزانشان لب به سکوت بسته‌اند و فریاد را در خود دفن می‌کنند، اما در مواقعی که بی‌حرمتی نسبت به خانواده یک شهید به مرحله‌ای می‌رسد که باید فغان کرد، دیگر سکوت جایز نیست و دل شکسته سر باز می‌زند. شهردار منطقه 3 رشت با شکستن حرمت احترام به همسر و فرزند شهید حکم تخریب منزل آنها را به دلیل تشخیص «خلافی» صادر کرد و به نظر می‌رسد دیواری کوتاه‌تر از این خانواده پیدا نکرد، زیرا اگر اندکی همت کند، می‌بیند در تمام نقاط شهر ساختمان‌هایی با خلافی‌های بسیار زیاد در حال شکل‌گرفتن هستند.

همسر شهید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره اقدام شهردار منطقه سه این شهر اظهار کرد: ساعت 11 روز یکشنبه گذشته تعدادی از کارمندان شهرداری منطقه سه با مامور کلانتری برای نصب بنر و قطع انشعابات منزل ما آمدند. طوبی جهانپور ادامه داد: ماموران زمانی که با اعتراض بنده مواجه شدند، تنها بنری را نصب کردند و گفتند «اگر تکلیف بدهی منزل مشخص نشود، حکم تخریب ساختمان اجرا می‌شود و اکنون پشت سر ما خودروی لودر در حال آمدن به اینجاست». وی با بیان اینکه تاکنون هیچ کمکی از طرف بنیاد شهید و شورای شهر رشت برای ما صورت نگرفته است، گفت: یک منزل قدیمی داشتیم و برای اینکه زندگی بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم، روی زمین نسق خودمان ساختمان ساختیم و به دلیل عدم اطلاع درباره گرفتن مجوز ساخت، با حکم تخریب مواجه شدیم. همسر شهید افزود: حکم تخریب منزل ما صادر شد، اما پس از اعتراض بنده و دوندگی‌های فراوان حکم تخریب را به پرداخت 91 میلیون تومان خلافی تبدیل کردند. وی با اشاره به اینکه پس از صدور حکم خلافی مذکور به دیوان عدالت اداری اعتراض کردیم، گفت: قبل از اینکه پاسخ اعتراض از دیوان عدالت اداری داده شود، شهردار منطقه 3 رشت با ارسال لودر قصد قطع انشعابات و تخریب منزل ما را داشت و وقتی به شهرداری مراجعه کردیم واحد مطالبات شهرداری منطقه سه به ما گفت «باید 30 میلیون تومان از 91 میلیون تومان را به حساب شهرداری واریز کنید، در غیر این صورت بار دیگر برای تخریب می‌آییم». جهانپور تصریح کرد: هنوز پاسخ اعتراض ما از دیوان عدالت اداری نیامده و حکم نهایی درباره میزان مبلغ مذکور خلافی از این دیوان صادر نشده است. وی اظهار کرد: اقدام شهردار منطقه سه رشت در تهدید به تخریب و قطع انشعابات و ارسال دو دستگاه لودر و دو دستگاه خودروی نیسان به درب منزل ما، موجب تجمع مردم شد. همسر شهید که به شدت از رفتار عوامل شهرداری منطقه سه رشت پریشان‌خاطر است، گفت: ماموران شهرداری منطقه سه به ما یک‌هفته مهلت دادند تا 30 میلیون تومان را به حساب این شهرداری واریز کنیم در غیر این صورت منزل ما را تخریب می‌کنند و بی‌خانمان و آواره می‌شویم.



94/10/09 - 08:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن