تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805544898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مثلث برمودای صدر جدول و ترس مدعیان از سقوط /چنگ شهروند و فردوسی به رقبا برای بقا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مثلث برمودای صدر جدول و ترس مدعیان از سقوط /چنگ شهروند و فردوسی به رقبا برای بقا
رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال راس ساعت 16 در 6 شهر پیگیری می شود تا تیم ها در آخرین نفس های فصل جاری برای قهرمانی یا بقا بجنگند.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال در سال جاری تیم ها در رقابت های نفس گیر به مصاف هم می روند تا با بستن پرونده هفته بیست و چهارم تکلیف جایگاه خود در جدول رده بندی را مشخص کنند این در حالیست که تیم شرکت ملی حفاری در قرعه استراحت قرار دارد و به نظاره سایر رقابت ها می نشیند.


شهروند ساری_ میثاق تهران
ساروی ها در شهر خود و برای فرار از خطر سقوط تیم میثاق را میزبانی می کنند تا با امید به حضور پرشور هواداران امتیاز با ارزش این رقابت را از آن خود کنند .


تیم شهروند ساری به سرمربیگری نعمتی که هفته گذشته با باخت برابر یاسین شانس خود برای ارتقا از جدول را از دست داد تمام تلاش خود را می کند تا در این دیدار حیاتی امتیاز بازی را از آن خود کند زیرا ساری که باز هم در زمره تیم های قعرنشین قرار گرفته محکوم به پیروزی در رقابت های هفته های پایانی است و البته انگیزه ساروی ها برابر تیم میثاق که جایگاه منطقی را به خود اختصاص داده بیشتر است.


البته شاگردان خوراکچی نیز  که هفته گذشته اذرخش دیگر تیم قعرنشین لیگ راشکست دادند بر پیروزی در قلعه عقاب ها حساب باز کرده اند تا در صورت امکان در جدول یک پله پرش داشته باشند.


گیتی پسند اصفهان_ فرش آرا مشهد
گیتی پسند یکی از مدعیان قهرمانی فصل پس از رقابت دیدنی هفته گذشته برابر تاسیسات دریایی و پیروزی برابر این تیم حالا شانس خود را برای کسب عنوان قهرمان پررنگ میبیند و همین انگیزه باعث می شود فرش آرا رقابت دشواری برابر نماینده اصفهان داشته باشد، البته فرش آرا به سبب استراحت در هفته بیست و سوم با ذهن بازتری به مصاف گیتی پسند می رود، انگیره بالای دو تیم یکی برای کسب قهرمانی و دیگری برای فرار از قعر جدول رقابتی دیدنی را در ذهن به تصویر می کشد.گیتی پسند با 43 امتیاز در پله سوم و فرش ارا با کسب 24 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند.


فردوسی مشهد_ یاسین پیشرو قم
نماینده 2 ساله مشهد در لیگ برتر امسال با وجود شروع مطلوب نتوانست بر نوار موفقیت پیش رود تا اکنون قویترین گزینه سقوط به لیگ دسته یک باشد البته نداشتن یک برنامه راهبردی و مدیریتی مطلوب و همچنین نیمکتی ضعیف و پرحاشیه باعث موقعیت فعلی فردوسی ها شد اما با این حال فردوسی نیز در این هفته ها با تمام توان در زمین حاضر می شوند تا در صورت لغزش دیگر تیم ها، در جمع حرفه ایی ها ماندگار شوند.


یاسین پیشرو هم که در برهه ای گرفتار حاشیه شد اما به روزهای خوب بازگشت قصد دارد بر نوار مطلوب این روزها حرکت کند و با کسب امتیاز بازی ها شانس خود برای ارتقا در جدول را بیازماید البته با نگاهی به بازی حرفه ای و خوب قمی ها پیش بینی می شود فردوسی کار سختی در پیش داشته باشد.


مس سونگون_ شهید منصوری قرچک
مس دیگر سکونشین لیگ برتر پس از استراحت در هفته قبل و نتیجه جنگ دیگر مدعیان که به نفع این تیم تبریزی بود، فردا برابر منصوری صف ارایی می کند تا با  توجه به امتیاز میزبانی، پیروز میدان باشد اما منصوری که این روزها جان تازه گرفته رقیب سختی برای مس مدعی خواهد بود.


از آنجا که کوچکترین اشتباه سرنوشت لیگ را تغییر میدهد، تیم مس سونگون دو فاکتور انگیزه و استرس را دارد باید دید حرفه ایی های این تیم تحت تاثیر کدام یک از فاکتور ها قرار میگیرد.
مس سونگون و منصوری قرچک به ترتیب با امتیازهای 45 و 27 در جایگاههای دوم و هشتم قرار دارند.
 
آذرخش بندرعباس_ تاسیسات دریایی تهران
اما دیگر دیدار جذاب هفته بیست و چهارم به رویایی تاسیسات دریایی و آذرخش تیم های اول و هفتم لیگ باز میگردد. این دیدار که به منظور جبران باخت سنگین نماینده تهران برابر گیتی پسند شاید آخرین فرصت باشد برای ستاره های پرفروغ تاسیسات دریایی حیاتی است و همین امر رقابتی جذاب را به نمایش می گذارد اما از آنجا که آذرخش تیمی غیرقابل پیش بینی و رقابت در بندعباس برای تیم ها دشوار است باید منتظر بود و دید یاران شمسایی قادر به جبران نتیجه هستند ویا بار دیگر چشم خورده اند.


مقاومت البرز _ دبیری تبریز
سربازان کرجی که باوجود همه کمبودها برای نام استان خود و بقا در لیگ برتر جنگیدند حال درجایگاهی به نسبت منطقی و برای ارتقا در جدول، دبیری تیم چهارم لیگ را میزبانی می کنند.
انگیزه دبیری برای سکونشینی و همچنین بازی های چشم نواز مقاومت در طول لیگ باعث پیش بینی رقابتی زیبا شده است.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.





۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن