تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوی تیم اکسین البرز در یک بازی خانگی/ روزی که داوری صدای اکسینی ها را درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تساوی تیم اکسین البرز در یک بازی خانگی/ روزی که داوری صدای اکسینی ها را درآورد استان‌ها > البرز - دیدار دو تیم اکسین البرز و کارون اهواز در حالی که اعضای تیم اکسین به قضاوت داور این دیدار معترض بودند با نتیجه مساوی به پایان رسید.

توحید وانشانی/ خبرآنلاین البرز، عصر امروز تیم اکسین نماینده فوتبال البرز از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان کارون اهوازی بود که درنهایت این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.
بر پایه این گزارش ، این دیدار در شرایطی که می‌بایست رأس ساعت 14 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، به علت ناهماهنگی که در رنگ‌بندی لباس تیم میهمان وجود داشت با تأخیر 15 دقیقه‌ای آغاز شد و درنهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
تیم اکسین در این دیدار خانگی که در جمع هواداران کرجی برگزار می‌شد، توانست نیمه نخست را با ارائه یک بازی هجومی و قابل‌قبول با گل فرج لطفی که از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید به سود خود به پایان برساند.
نیمه دوم این بازی با برتری تیم اکسین آغاز شد و توانستند با ضربه سر علی امیری در دقیقه 54 تعداد گل‌های خود را به عدد دو برسانند، اما دقایقی بعد با اشتباه در یارگیری خط دفاعی بازیکن تیم کارون توانست یکی از دو گل خورده را جبران کند.
در ادامه این دیدار درحالی‌که تصمیمات داوری اعتراض هواداران و اعضای تیم اکسین را به دنبال داشت، در دقایق پایانی این تیم کارون اهواز بود که گل دوم خود را به ثمر رسانده تا با کسب نتیجه تساوی از این بازی خارج خانه یک امتیاز کسب کند.
صادق طیبی و حسن شریفی به ترتیب در دقایق 57 و 87 گل زنان تیم کارون اهواز در این بازی بودند. در این دیدار احسان آغاجری و میثم آقابابایی از تیم اکسین با دریافت کارت زرد جریمه شدند. لازم به ذکر است، در این دیدار احمد میلانلویی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه اکسین، اسماعیل حیدر پور مدیرعامل و مقدسی عضو هیئت‌مدیره باشگاه اکسین در ورزشگاه حضور داشته و از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.
گفتنی است، جواد خیابانی گزارشگر با سابقه فوتبال کشور برای تماشای این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج و در بین هواداران حاضر شد.
اسامی بازیکنان تیم اکسین البرز در این دیدار:
سعید رازانی - سعید اسماعیلی - مجتبی لطفی - میثم آقابابایی - اصغر نادعلی - شاهین شفیعی - محمود شفیعی - اصغر کریمی - علی امیری - احسان آغاجری(پویا مرادی) - فرج لطفی(فرشید علی پور).
مدیر فنی: فیروز کریمی
سرمربی: علی لطیفی



سه شنبه 8 دی 1394 - 08:03:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن