تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803117300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر گزاری فارس - فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر: رویکرد اصلی در انتخابات، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر:
رویکرد اصلی در انتخابات، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، گفت: رویکرد اصلی در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، بیان معیار افراد اصلح و کمک به برقراری امنیت انتخابات است.

خبرگزاری فارس: رویکرد اصلی در انتخابات، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، میرزا احمدی صبح امروز در جمع فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دیر با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی ـ مردمی به مناسبت گرامیداشت 9 دی توسط سپاه شهرستان دیر اظهار داشت: امسال ویژه‌برنامه‌های این مناسبت با شعار محوری «9 دی، تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی» برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه در سالروز 9 دی امسال 8 عنوان برنامه در سراسر شهرستان برگزار می‌شود، افزود: تجمع بزرگ مردم با بصیرت شهرستان دیر در روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه بندر دیر برگزار می‌شود.
احمدی گفت: همچنین در این روز سخنرانی‌های ویژه‌ای توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در شهرستان‌ با محوریت روشنگری نسبت به ابعاد مختلف فتنه 88 و تأثیر نفوذ دشمنان ارائه می‌شود.
وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های چند ماه اخیر بیش از 70 بار به موضوع نفوذ اشاره کردند، عنوان داشت: کالبدشکافی فتنه مشخص می‌کند که فتنه اول در دفاع مقدس، فتنه دوم در مسائل سال 78، فتنه سوم در سال 88 در داخل کشور بروز پیدا کرد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، بابیان اینکه فتنه چهارم نیز در بحث نفوذ مطرح‌ شده است، تصریح کرد: بر این اساس مسئله نفوذ دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی وجود داشته است.
میرزا احمدی افزود: در نشست‌های بصیرتی 9 دی‌ماه امسال پیرامون فتنه چهارم روشنگری می‌شود و نقش مردم، خواص دین طلب، خواص دنیاطلب، فریب‌خوردگان فتنه 88 و نقش فتنه و فتنه‌گری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
احمدی تأکید کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی، دشمن به دنبال نفوذ در ارکان نظام از جمله خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.
وی افزود: آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی ازجمله دفاع از ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان، استکبارستیزی، دفاع از عدالت، دفاع از محرومان و مستضعفان، جهاد، شهادت، مقابله با فقر، فساد و تبعیض، جمهوریت و اسلامیت، سیرت نظام ما را تشکیل می‌دهند که دشمن دنبال آسیب‌ رساندن به سیرت نظام است.
فرمانده سپاه شهرستان دیر با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: انتخابات یک وظیفه دینی، ملی و شرعی است و با هر فردی که دلسوز نظام است در این مشارکت سیاسی سهیم باشد.
وی گفت: افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت می‌شوند، صالح هستند اما اصلح نیستند و در این راستا افراد اصلح در انتخابات توسط مردم مشخص می‌شوند.
میرزا احمدی با اشاره به‌ضرورت تبیین معیارهای اصلح در انتخابات برای مردم عنوان کرد: رویکرد اصلی در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، بیان معیار افراد اصلح و کمک به برقراری امنیت انتخابات است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، عنوان کرد: مردم باید بدون توجه به حزب و جناح‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل تنها به بایدها و نبایدهای انتخابات با ملاک قرار دادن معیارهای لازم افراد اصلح را انتخاب کنند. انتهای پیام/2255/ک30/

http://fna.ir/XRGFNL





94/10/07 - 10:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن