تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804102281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما سپاهانیم و حالا حالا در بحرانیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ما سپاهانیم و حالا حالا در بحرانیم
ما سپاهانیم و حالا حالا در بحرانیم هواداران سپاهان در سال‌های قهرمانی این تیم شعاری سر می‌دادند با مضمون: «ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم!» این در حالی است که این شعار با ناکامی‌ها اخیر تیم اصفهانی به «ما سپاهانیم و حالا حالا در بحرانیم» تغییر پیدا کرده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، «دوباره تکرار می‌کنم مهمترین چیز برای من این است که تیمم فوتبال را خوب بازی کند که این موضوع باعث می‌شود تا هواداران از نحوه بازی‌مان لذت ببرند. اگر شما خوب بازی کنید شانس ایجاد می‌کنید و اگر شانس ایجاد کنید، گل می‌زنید. این چیزی است که در تمرینات روی آن کار می‌کنیم و مطمئن باشید نتایج لازم هم در ادامه کار به دست خواهد آمد.»

ایگور استیماچ، سرمربی کروات سپاهان روز گذشته پس از تساوی در اهواز مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری در حالی این اظهارات را مطرح کرد که اصولاً هواداران سپاهان نشان داده‌اند جز نتیجه گیری تیمشان آن هم به هر شکلی حتی اگر همراه با بازی نباشد، هیچ چیز دیگری آنها را راضی نمی‌کند چه برسد به اینکه سپاهان بخواهد بهترین بازی را به نمایش بگذارد ولی در آن از کسب نتیجه لازم خبری نباشد.

نشان به آن نشان که حسین فرکی، سرمربی موفق سپاهان که حتی با این تیم عنوان قهرمانی فصل گذشته را نیز به دست آورد، پس از کسب چند ناکامی پیاپی، توهین و بی‌احترامی هواداران را تاب نیاورده و ترجیح داد امروز به جای کلنجار رفتن با سکوها، خانه نشین باشد.

هواداران اصفهانی پس از چند فصل موفق و قهرمانی‌های پیاپی دیگر توقع ندارند در پایان نیم فصل تیمشان با عنوان نامرغوب نهمی به کار خود پایان دهد چون سکوهای فولادشهر همواره عادت دارند، حداقل در اصفهان پیروزی‌ها و صدرنشینی‌های سپاهان را از نزدیک به نظاره بنشینند.

این اتفاقات امروز در حالی برای تیم محبوب و ریشه‌دار نصف جهان رخ می‌دهد که این تیم نیم فصل لیگ برتر در فصل چهاردهم که در نهایت منجر به قهرمانی این تیم شد را با کسب عنوان سومی به پایان رساند و مشخص است که 6 رده سقوط و رسیدن به عنوان نهمی نمی‌تواند عنوانی راضی کننده برای تیمی باشد که امسال روزهای بحرانی را سپری می‌کند.

*چه بر سپاهان گذشت؟

سپاهان امسال را با فرکی آغاز کرد و اتفاقا در ابتدای فصل 3 پیروزی پیاپی هم به دست آورد اما در ادامه ویروسی به نام محرم نویدکیا در جان این تیم افتاد و این تیم را بیمار کرد.

محرم که مشخص است سال ناآرامی را سپری می‌کند، ابتدا تصمیم به خداحافظی گرفت و با ارسال بیانیه‌ای از سپاهان خداحافظی کرد. اما این تازه آغاز ماجرای سپاهان و فرکی و نویدکیا بود و کار تا جایی پیش رفت که مربی محجوب فوتبال ایران مجبور به ترک اصفهان شد.

در ادامه فصل نویدکیا با هزار دلخوری گوناگون به سپاهان بازگشت و حتی یک بازی نیز هدایت تیم اصفهانی در جام حذفی را برعهده گرفت. در ادامه نوبت به استیماچ کروات رسید تا با قول ارائه بازی زیبا و رساندن سپاهان به جایگاه واقعی‌اش به کارزار اصفهان وارد شود.

سپاهان با مرد کروات همان دیدار اول نفت را شکست داد اما در ادامه تیم محبوب نصف جهان هیچگاه دیگر رنگ خوش به خود ندید و پس از حذف از جام حذفی، 3 امتیازهای لیگ برتر را هم پیاپی از دست داد.

حالا استیماچ که انصافاً در چند بازی اخیر دستش برای ارنج مناسب نیز خالی بود، وعده می‌دهد که در نیم فصل دوم سپاهان را از جایگاه کاذبش در جدول نجات داده و به جمع تیم‌های مدعی خواهد رساند اما مشخص نیست که آیا استیماچ می‌داند که برای تحقق این وعده فقط 13 مسابقه فرصت دارد و از سوی دیگر تیمش درگیر رقابت‌های آسیایی شده و فرصت بازسازی برای حضور پرقدرت در لیگ برتر نیز برای تیمش کمتر و کمتر خواهد شد.

این در حالی است که شنیده می‌شود سپاهانی‌ها شاید در فصل نقل و انتقالات ناخواسته چند مهره تأثیرگذار خود از جمله خلعتبری و عقیلی را هم از دست داده و از سوی دیگر هنوز مشخص نیست که دو برزیلی سپاهان دقیقاً چه تاریخی به ترکیب سپاهانی‌ها خواهند رسید.

هواداران سپاهان در سال‌های قهرمانی این تیم شعاری سر می‌دادند با مضمون: «ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم!» این در حالی است که این شعار با ناکامی‌ها اخیر تیم اصفهانی به «ما سپاهانیم و حالا حالا در بحرانیم» تغییر پیدا کرده و مشخص نیست چه زمان تیم اصفهانی دوباره به روزهای خوش گذشته چشمک خواهد زد؟

منبع: فارس


94/10/6 - 15:59 - 2015-12-27 15:59:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن