تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفوذ ویژگی اصلی دوران پسابرجام است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: کارشناس مسایل سیاسی و مدرس دانشگاه، شناسایی راه های نفوذ دشمن را مهمترین وظیفه مسئولین کشور و مردم دانست.
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل سیاسی و مدرس دانشگاه در جمع کارکنان سپاه ناحیه فارسان، گفت: دولتمردان آمریکا در این مدت اقداماتی انجام داده اند که نشانگر نقض آشکار توافق با ایران است .
دکتر مهدی حسنی افزود: ویژگی اصلی دوران پس از برجام، نفوذ دشمن است که مردم و مسئولین نظام باید مراقب بوده و راه های نفوذ را بشناسند .
وی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران و شعائر دینی و انقلابی آن باید در همه زمینه ها حفظ گردد. آمریکایی ها به دنبال استحاله نظام و تغییر رفتار مردم هستند، به این دلیل که کشور عزیزمان ایران در جهان اسلام منشا اثر بوده و قدرت نفوذ در بین مردم جهان را دارد و در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
مدرس دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی گفت: کشور ما به جهت موقعیت مناسب سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و ... دارای اهمیت زیادی برای دشمنان است به همین دلیل دشمنان به دنبال نفوذ در آن هستند .
حسنی اضافه کرد: لازم است بدانیم چه نوع رابطه ای را باید نفوذ دانست ؟ نفوذ یک حرکت خزنده آشکار و پنهان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
نفوذ ویژگی اصلی دوران پسابرجام است






یکشنبه ، ۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن