تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801197381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه هنر تبریز و پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه هنر تبریز و پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور استان‌ها > آذربایجان شرقی - در راستای توسعه همکاری های پژوهشی و علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

به گزارش خبرآنلاین، سید محمد بهشتی در این خصوص با اشاره به وظایف پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور مدیریت پژوهش را از جمله این تکالیف دانست. وی افزود: همکاری های علمی و پژوهشی با مراکز دانشگاهی رویکرد جدید و البته مهمی از سوی پژوهشگاه است که با هدف گسترش و تعمیق پژوهش ها از سوی مراکز علمی و دانشگاهی صورت می گیرد. رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور با بر شمردن ویژگی های دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت:  تاسیس و راه اندازی رشته باستان سنجی برای اولین در کشور امتیاز خوبی برای این دانشگاه محسوب می شود و امیدواریم تفاهم نامه همکاری زمینه را برای توسعه همکاری ها بین پژوهشگاه میراث فرهنگی و دانشگاه هنر اسلامی تبریز فراهم نماید. وی با بیان اینکه پژوهشگاه میراث فرهنگی آمادگی کامل برای توسعه و تعمیق همکاری ها دارد اظهار داشت: ارزیابی گفتگوها با مجموعه دانشگاه هنر اسلامی تبریز به گونه ای است که امیدواریم بزودی شاهد آثار مثبت این تفاهم و همکاری باشیم. مدیر مرکز تحقیقات مرمت بناها و آثار تاریخی دانشگاه هنر اسلامی تبریز آغاز همکاری های نزدیک علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در زمینه های مختلف علوم باستان شناسی، مرمت، مطالعات مردم شناسی و هنرهای اسلامی این دانشگاه با پژوهشگاه میراث فرهنگی را خروجی مورد انتظار انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد. وی خاطر نشان کرد: عملکرد و ویژگی های متمایز کننده دانشگاه هنر اسلامی تبریز در کشور موجب شده تا پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری علاقه مند گسترش همکاری های پژوهشی با بهره مندی از پتانسیل این دانشگاه گردد. بهرام آجرلو گفت: این دانشگاه با راه اندازی رشته باستان سنجی برای نخستین بار درکشور باعث شده تا ایران به عنوان سومین دپارتمان باستان سنجی در منطقه قفقاز و خارمیانه شناخته شود.  

کلید واژه ها: استان آذربایجان شرقی - سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - میراث فرهنگی -




یکشنبه 6 دی 1394 - 08:52:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن