تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820002299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتظر کنسرت بازیگر زن سینما باشید!+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: هنگامه قاضیانی یک گروه موسیقی بانوان را با نام خودش در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده است.
هنگامه قاضیانی مدتی پیش بود که هنگامه قاضیانی در صفحه‌ی اینستاگرام خود تصاویری را با چند نوازند‌ه‌ی خانم از جمله یلدا صمدی (نوازنده‌ی پیانو) و گلبرگ پرویزی (نوازنده‌ی گیتار باس) منتشر کرد اما توضیح زیادی در این باره ارائه نداد.
 منتظر کنسرت بازیگر زن سینما باشید!+تصاویر
هنگامه قاضیانی
اما جدیدترین خبرها حاکی از آن است که این هنرمند، یک گروه موسیقی بانوان را با نام خودش در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و قرار است که 19 دی‌ماه با همراهی این گروه در تالار وحدت روی صحنه رود.
هنوز معلوم نیست که قاضیانی قرار است با چه عنوانی اعم از نوازنده یا خواننده با گروه تازه تاسیس‌ خود کنسرت دهد.
هنگامه قاضیانی که برنده‌ی سیمرغ بلورین جشنواره‌ی فیلم فجر در سال‌های 86 و 90 است، تحصیلات تکمیلی خود را در رشته‌ی «فلسفه غرب» در دانشگاه سانفرانسیسکو به اتمام رسانده است.
منتظر کنسرت بازیگر زن سینما باشید!+تصاویر
عکس هنگامه قاضیانی
در کارنامه‌ی کاری این هنرمند اثری از فعالیت‌های موسیقی دیده نمی‌شود و باید دید که او قصد دارد، در کدام شاخه‌ی موسیقی تجربه‌آزمایی کند.ایسنااخبار مرتبط :هنگامه قاضیانی و اشک‌ های پسرش ! / عکستصویر مادر و برادر هنگامه قاضیانی+عکسهنگامه قاضیانی یا لباس محلی سر تنور نان + عکس


یکشنبه 6 دی 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن