تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمز شکست دشمنان همدلی و وحدت امت های اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه رمز شکست دشمنان و خنثی کردن برنامه های آنان را همدلی، اتحاد و وحدت امت های اسلامی دانست و گفت: تمام سعی دشمنان بر این است که مانع از همدلی و اتحاد مسلمانان شوند.
به گزارش خبرنگار تسنیم ازکرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما در همایش بزرگ وحدت که با حضور علمای شیعه و سنی امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان برنامه های مختلفی برای بر هم زدن اتحاد مسلمانان دارند زیرا می دانند با تفرقه و جدایی امت های اسلامی می توانند به برنامه های خود برسند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ایجاد تفرقه و چند دستگی بین مسلمانان برنامه ای است که از سوی دشمنان دنبال می شود و برای این کار هم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
آیت الله علما خواستار هوشیاری مسلمانان در برابر دسیسه های دشمنان شد و افزود: حفظ همدلی و وحدت، تلاش برای تقویت آن و پیروی از دستورات اسلام بهترین کار برای مقابله با دشمنان است.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اتحاد و وحدت مسلمانان دشمنان را به زانو درآورده و باعث خواهد شد نتوانند بر جان و مال آنان مسلط شوند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: وجود 1.5 میلیارد مسلمان ظرفیت خوبی برای جهان اسلام ایجاد کرده و در صورتی که این جمیعت عظیم انسانی بتوانند همدل و یک زبان باشند دشمن هرگز نخواهد توانست کوچکترین ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
رمز شکست دشمنان همدلی و وحدت امت های اسلامی است






شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن