تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ساماندهی دریافت مجوز خدمات پس از فروش برای کالاهای دیجیتالی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: به گزارش خبرنگار مهر ، ناصرعلی سعادت امروز شنبه در نشست خبری از آغاز همکاریهای سازمان نظام صنفی رایانه ای، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان استاندارد برای مشارکت در احراز صلاحیت شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.
وی با اشاره به آغاز ساماندهی بازار خدمات پس از فروش محصولات و کالاهای فناوری اطلاعات و رایانه، اظهار داشت: پیش بینی می شود ظرف مدت ۶ ماه اول سال ۹۵ بانک اطلاعاتی کاملی از خدمات دهندگان بازار دیجیتال، شرکتهای فعال این حوزه و فروشگاهها، در تمامی استانها جمع آوری و ارائه خدمات شکل قانونی به خود بگیرد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای با بیان اینکه در این طرح شرکتهای فعال عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای، ملزم به دریافت مجوز خدمات پس از فروش می شوند تاکید کرد: این مجوز باید پس از بررسی استانداردهای مدنظر در آزمایشگاه مورد تایید سازمان استاندارد، به تایید سازمان حمایت از مصرف کننده نیز برسد.
هزینه یک میلیونی برای دریافت مجوز الزامی خدمات پس از فروش
سعادت سازمان نظام صنفی رایانه ای و اتحادیه رایانه را دو بازوی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مهر ]

شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن