تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821083081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از شکنجه برای مخالفان داخلی اسرائیل


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رئیس سابق شین بت استفاده از «اقدامات ویژه» برای گرفتن اعتراف از مخالفان داخلی رژیم صهیونیستی را ضروری دانست.
به گزارش خبرگزاری بسیج، این بار یهودیان افراطی بلای جان رژیم صهیونیستی شده اند. به دنبال بالا گرفتن اختلافات داخلی در اراضی اشغالی، «کارمی گیلون» رئیس سابق آژانس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شین بت» گفت، تهدید تروریست های افراط گرا و راستگرای مذهبی بدتر از دوران ترور «اسحاق رابین» نخست وزیر اسبق اسرائیل در سال 1995 شده است.
به گزارش پایگاه خبری «تایمز اسرائیل»، گیلون با اشاره به یهودیان افراط گرایی که اکنون به خاطر آتش زدن خانه یک فلسطینی در روستای «دوما» در نابلس کرانه باختری در بازداشت به سر می برند، گفت، اینها نیروهای زیرزمینی حرفه ای در هر زمینه ای هستند.
از این رو بود که رئیس سابق شین بت درباره تروریست های زیرزمینی که هدفشان نابودی «اسرائیل یهودی و دموکراتیک» است، هشدار داد. 
پیش از این، وکیل یکی از مظنونان آتش زدن خانه این فلسطینی مدعی شده بود، موکل وی گفته تحت «شکنجه جنسی» لب به اعتراف گشوده است. گیلون در واکنش به این ادعا، استفاده از فشار فیزیکی «میانه» طی بازجویی را ضروری دانست زیرا به گفته او، این گروه از یهودیان افراطی مانند «بمب ساعتی» هستند که برای انجام ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن