تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820563265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس اعتماد می‌خواهد نه بازیکن


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پرسپولیس اعتماد می‌خواهد نه بازیکن




دلیل این همه پافشاری برای ورود به بازار نقل و انتقالات را هنوز درک نکرده‌ایم.





ایران ورزشی: دلیل این همه پافشاری برای ورود به بازار نقل و انتقالات را هنوز درک نکرده‌ایم. آن هم در حالی که باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس نه سابقه خوبی در خرید بازیکن دارند و نه حتی پولی که به آنها اجازه خرید بدهد. بدتر از همه اینکه کادر فنی هم برنامه‌ای برای جذب بازیکن ندارد و این را بارها برانکو در مصاحبه‌هایش و در صحبت رودررو به زبان آورده است اما کو گوش شنوا.

آقای سرمربی به داشته‌های فعلی‌اش تکیه کرده و فکر جذب بازیکن را حتی به ذهنش راه نداده. دلایل منطقی و قابل قبولی هم دارد برای این کار. او از یک سو به بازیکنان فعلی پرسپولیس اعتماد دارد و از سوی دیگر معتقد است جذب بازیکن جدید تنها در صورتی نتیجه‌بخش خواهد بود که آن تازه‌وارد دست کم یک سر و گردن بالاتر از بازیکنانی باشد که پرسپولیس با آنها از قعر جدول خود را به رده چهارم رساند.

مرد کروات بارها ثابت کرده که به قول معروف کیلویی مربیگری نمی‌کند و برای هر روز تیمش اندیشه‌ها و برنامه‌هایی تازه دارد. اندیشه‌هایی که با بازیکنان فعلی پرسپولیس هم می‌تواند به موفقیت ختم شود و نیازی نیست به جذب بازیکن جدید. آن هم بازیکنانی در اندازه همین بازیکنان تحت اختیار برانکو که گذشتن از آنها سلب اعتمادشان را باعث می‌شود و تیم یکدست پرسپولیس دوباره باید به عقب برگردد چرا که نیازمند خواهد شد به یک هماهنگی دوباره.

برانکو اما نمی‌خواهد با گشتن دنبال بازیکن جدید و جذب بازیکن و بعد هم به آمادگی و هماهنگی رساندنش وقت را بکشد و حالا که پرسپولیس خودش را پیدا کرده و تبدیل شده به یک تیم واقعی خود را به دردسر بیندازد. به همین دلیل است که تصمیم گرفته نیم‌فصل دوم را هم با داشته‌هایش سر کند. عجیب اما اینکه حتی تا این اندازه هم او را درک نمی‌کنند. شاید باورش نکرده‌اند هنوز و نگران‌اند تیم‌شان با پروفسور کروات به سرانجام نرسد که هر روز یادآور می‌شوند برای ورود به بازارچه زمستانی نقل و انتقالات منتظر دریافت لیست خرید برانکو هستند. روزی نیست که از زبان دست‌کم یک نفرشان نشنویم که «برای خرید بازیکن جدید و تقویت تیم آماده‌ایم و فقط منتظر اعلام لیست برانکو هستیم.»

برانکو اما دور از این خیالات و بی‌فکری‌ها فقط و فقط به پرسپولیس فکر می‌کند. برخی  اما انگار از درک این جمله ساده هم عاجزند که هر روز بازیکن جدیدی را به او پیشنهاد می‌کنند و خودسرانه برای ستاره‌های سال‌های پیش لیگ ایران پیغام و پسغام می‌فرستند.

جالب‌تر اما ادعای حسین هدایتی است که اخیرا در اینستاگرامش نوشته: «آغاز نیم‌فصل دوم در پیش است و بنده اعلان آمادگی نمودم برای جذب بازیکن و تقویت تیم؛ البته در صورت نیاز. به هر حال امیدوارم در پایان فصل قهرمانی تیم محبوب‌مان را جشن بگیریم.» او که در روزهای تنگ- روزهایی که باشگاه اسپانسر نداشت و در هزینه‌های روزمره‌اش هم مانده بود- سراغی از پرسپولیس نمی‌گرفت، حالا با اسکناس‌هایش خود را باد می‌زند و در حالی که به صندلی طلایی‌اش تکیه داده، با نگاهی تحقیرآمیز پرسپولیس را به سوی خود می‌خواند.

هر چه باشد او آنقدر زیرک هست که بداند با ادعاهای بدون هزینه چطور می‌توان خود را در دل هوادار جا کرد و اگر هم باشگاه تعارفش را جدی بگیرد، منت‌اش بر سر پرسپولیس پایدار خواهد ماند و در هر صورت، برنده این بازی است. حال آنکه پرسپولیس را هر دو حال باید بازنده بخوانیم. پرسپولیسی‌ که امثال هدایتی به لطف جیب‌های پر پول‌شان به خود اجازه می‌دهند که تحقیرش کنند و منت بگذارند بر سرش.

برانکو به داشته‌های فعلی‌اش و به بازیکنانش اعتماد کرده اما بعضی ها هنوز بی‌اعتمادند به او. غافل از اینکه این پرسپولیس بدون بازیکن تازه‌وارد هم می‌تواند به صدر برسد؛ همان‌گونه که از قعرنشینی پلی ساخت برای رسیدن به رتبه چهارمی امروزش. این تیم، تیم برانکو بازیکن نمی‌خواهد.

دایه‌های مهربان‌تر از مادر بدانند که پرسپولیس حالا واقعا «تیم» شده و ستاره نمی‌خواهد دیگر. این تیم تنها کمبودش اعتماد است. اعتماد به برانکو و تفکرات و توانایی‌هایش، اعتماد به پرسپولیس و به بازیکنانی که در این چند ماه آنقدر بزرگ شده‌اند که پیراهن محبوب‌ترین تیم آسیا دیگر به تن‌شان زار نمی‌زند.






تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن