تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتاق فکر حمل و نقل در شهر کرج تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اتاق فکر حمل و نقل در شهر کرج تشکیل می شود استان‌ها > البرز - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: با هدف رفع مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک در شهر و به منظور بررسی راهکارهای آموزش روش های صحیح و نکته های مرتبط با ترافیک شهری، اتاق فکر حمل و نقل در کرج تشکیل می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری احمد افضلی اعلام کرد و بیان داشت: مشکلات ناشی از تراکم ترافیک روزبه روز گسترده تر می شود و ابعاد تازه ای را در بر می گیرد که یکی از جدی ترین این ابعاد به موضوع آب و هوا و کیفیت تنفس شهروندان در شهر برمی گردد.
وی اضافه کرد: نظر به این شرایط، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج برای بهره مندی بیشتر از تجربیات و تفکرات نوین و نیز ترسیم چشم انداز و برنامه ریزی های بلند مدت و کلان، اقدام به تشکیل اتاق فکر حمل و نقل کرده است.
افضلی گفت: این اتاق با عنایت به تجربیات موفق برخی کلانشهرهای کشور مانند تهران و مشهد در زمینه اتاق فکر حمل و نقل که منجر به اتخاذ تصمیم های کلان شده است، تشکیل خواهد شد.
این مسئول اعضای اتاق را نیز معرفی کرد و اذعان داشت: از جمله اعضای این اتاق می توان به نمایندگان حوزه های مختلف حمل و نقل و ترافیک شهری، متخصصین مشاورین جوان و همینطور اساتید دانشگاهی نام برد.
به گفته افضلی، تشکیل اتاق فکر مزاياي متعددی دارد که از جمله آنها ايجاد امكان تبادل نظر بين مديران و متخصصان با يكديگر، اساتید و صاحبنظران خارج از مجموعه شهرداري، ایجاد زمينه مناسب براي تکمیل و بي نقص شدن طرح هاي ترافيكي و بحث پيرامون نكات كليدي آن در کنار استفاده از تجارب ساير شهرهاي ايران و جهان است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بیان داشت: همچنین تصحيح نگرش ها، آشنائي با ابزارهاي جديد علم و تكنولوژي و امكان ارائه طرح هاي ابتكاري و نو از دیگر محصولات راه اندازی اتاقل فکر این حوزه خواهد بود.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 5 دی 1394 - 12:52:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن