تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805462769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش دهیاران نیاز توسعه روستایی/بناب رتبه اول جذب اعتبارات عمرانی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در بازدید از طرح های عمرانی بناب عنوان شد؛
تلاش دهیاران نیاز توسعه روستایی/بناب رتبه اول جذب اعتبارات عمرانی

بازدید محمدرضا شاملو معاون عمران روستائی بنیاد مسکن از روستاهای آذربایجان شرقی


شناسهٔ خبر: 3009671 - شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
استانها > آذربایجان شرقی

بناب – معاون عمران روستائی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی كشور بر لزوم تلاش بیش از پیش دهیاران برای توسعه روستاها تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، توسعه و عمران روستایی از مؤلفه های اثرگذار در توسعه همه جانبه حامعه و نیز حل بسیاری از مشکلات مناطق شهری چون حاشیه نشینی است چرا که با افزایش امکانات و زیرساخت ها در این مناطق، زمینه تداوم سکونت روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنها و مشکلات متعاقب آن چون بیکاری، حاشیه نشینی و دیگر معضلات اجتماعی و فرهنگی خواهد شد. شهرستان بناب آذربایجان شرقی نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی و فراهم بودن شرایط لازم برای مهاجرت روستائیان این شهرستان، از جمله مناطقی است که توسعه و عمران روستایی در آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بر همین اساس معاون عمران روستائی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی كشور در بازدیدی از طرح های عمرانی نیمه تمام روستاهای بناب به همراه مسئولان استانی و شهرستانی موضوعات مرتبط با این حوزه را مورد بررسی قرار دادند. لزوم تلاش و همکاری دهیاران در طرح های توسعه و عمران روستاها معاون عمران روستائی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی كشور پیش از ظهر شنبه در بازدید از طرح های عمرانی روستاهای بناب با اشاره به اقدامات این نهاد بویژه در مناطق محروه خاطر نشان شد: خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها گامی موثر در جهت عمران و آبادانی این مناطق و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه بیش از پیش این مناطق بوده است.

محمدرضا شاملو در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت روستائیان و بویژه دهیاری ها در اجرای طرح های روستائی بنیاد مسکن تصریح کرد: دهیاران باید به منظور بهبود وضعیت روستاها در زمینه سیاست گذاری، برنامه ریزی، راهبری، نظارت و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، ارتقاء سطح درآمد و کیفیت زندگی روستاییان و کشاورزان در جامعه روستایی تلاش بیشتری کنند. وی همچنین در ادامه گفت: بازنگری طرح‌های هادی روستایی  آذربایجان‌شرقی امسال روند خوبی در پیش گرفته و بر همین اساس بازنگری ۱۱ روستای شهرستان بناب نیز در اولویت کاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. معاون عمران روستائی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی كشور در پایان اظهار داشت: امیدواریم با جذب و تزریق اعتبارات لازم اجرای طرح های روستایی بنیاد مسکن تسریع و تکمیل شود زیرا اجرای این طرح‌ها با مشارکت شوراهای اسلامی روستا، دهیاران و بویژه مردم بسیاری از مشکلات این مناطق حل خواهد شد. بناب رتبه اول جذب اعتبارات ملی و استانی طرح های عمرانی است فرماندار شهرستان بناب نیز در جریان این بازدید با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاهای این شهرستان گفت: بطور حتم اجرای طرح های عمرانی چون طرح هادی و یا نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی نقشی مهم در توسعه این مناطق و بهبود شرایط زندگی روستائیان خواهد داشت.

ولی الله فرج اللهی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در روستاهای شهرستان بناب خاطر نشان شد: خوشبختانه با حمایت مسئولان استانی و مدیران شهرستانی، بناب رتبه اول جذب اعتبارات استانی و ملی طرح های عمرانی را كسب کرده است. تهیه و مطالعه طرح هادی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بناب مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در جریان این بازدید گزارشی ازعملكرد  بنیاد مسكن در شهرستان بناب ارائه و تصریح کرد: تهیه و مطالعه طرح هادی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بناب انجام شده است. قربان محمدی با بیان اینکه طرح های هادی ۷۴ درصد از روستاهای شهرستان بناب اجرا شده است، اظهار داشت: تا به امروز تعهد نوسازی و مقاوم سازی پنج هزار سهمیه واحدهای مسكونی شهرستان بناب نیز كاملا جذب شده است.

دستگاه های خدمت رسان در تسریع و تسهیل طرح های بنیاد مسکن همکاری کنند نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: اقدامات قابل توجهی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وحساب ۱۰۰ امام(ره) برای تامین مسکن محرومان و بی سرپناهان بویژه در مناطق روستائی انجام شده است. حجه الاسلام محمد باقر بنابی همچنین خاطر نشان شد: امیدوارم با حمایت سایر دستگاهای خدمات رسان، اقدامات بنیاد مسکن نسبت به احداث واحدهای مسکونی برای اقشار كم درآمد و اجرای طرح های عمرانی در روستاها تسریع و تسهیل شود.

گفتنی است در این بازدید که از روستاهای علی خواجه، خانه برق جدید، ینگی كند خانه برق وقره چپق از توابع بخش مركزی بناب صورت گرفت، جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها با طرح مشكلات خود، خواستار حمایت و مساعدت معاون عمران روستایی بنیاد مسكن كشور شدند و دستورات لازم برای تكمیل و تسریع روند عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام در این مناطق صادر شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن