تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر خبر داد تجهیز 60 درصد مدارس استان بوشهر به سیستم هوشمند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر خبر داد
تجهیز 60 درصد مدارس استان بوشهر به سیستم هوشمند
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: 60 درصد مدارس استان مجهز به سیستم هوشمند هستند.

خبرگزاری فارس: تجهیز 60 درصد مدارس استان بوشهر به سیستم هوشمند



ناصر کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردخون اظهار داشت: در این دوره که توقعات مردم افزایش‌یافته مدارس به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌روند که با همراهی مردم و مسئولان اکنون 60 درصد مدارس استان مجهز به سیستم هوشمند و نیمه‌هوشمند هستند.
وی بابیان اینکه توسعه فضا و تجهیزات در این منطقه مناسب است، افزود: نیاز به گسترش فضای سبز در مدارس و اطراف مدارس داریم اما بردخون درزمینهٔ توسعه فضا و تجهیزات در وضعیت مناسبی قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا چند ماه آینده شاهد راه‌اندازی مدرسه امیرکبیر و پژوهشسرای دانش‌آموزی در منطقه باشیم.
کرمی با اشاره به اینکه جایگاه استان در کنکور مناسب نیست، اضافه کرد: با تمهیدات و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد امیدواریم پله‌های صعودی را به‌سرعت طی کنیم و به جایگاه واقعی خود برسیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر ادامه داد: معلمان به‌راحتی ضامن دیگران در اخذ تسهیلات و وام‌های بانکی می‌شوند و کارت شناسایی را در اختیار دیگران قرار می‌دهند که این پسندیده نیست و ممکن است باعث مشکلاتی برای فرهنگیان شود.
وی بابیان اینکه برای احداث بوستان دانش‌آموزی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و ساماندهی ساختمان کانون فرهنگی تربیتی در برنامه قرار دارد، گفت: اعتبارات و سرانه مدارس جوابگوی همه خواسته‌های آن‌ها نیست و نیاز به همراهی و مشارکت مسئولان و مردم وجود دارد تا دانش‌آموزان با آرامش و تجهیزات لازم تحصیل کنند. دیدار مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر بافرهنگیان بردخون مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در فضایی صمیمی با تعدادی از فرهنگیان بردخونی دیدار کرد.
رئیس اداره آموزش‌وپرورش منطقه بردخون در حاشیه این دیدار اظهار داشت: بخش مهمی از سفرهای مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و معاونین و همراهان وی به دیدار بافرهنگیان و بازنشستگان استانی اختصاص دارد که در منطقه بردخون نیز بااطلاع رسانی قبلی تعدادی از فرهنگیان آمادگی خود را اعلام کردند.
عباس جمالی فرد افزود: در این دیدار فرهنگیان منطقه به‌صورت چهره به چهره و در فضایی صمیمی و دوستانه مشکلات و دغدغه‌های خود را با مدیرکل آموزش‌وپرورش بیان کردند که مدیرکل نیز بابیان پاسخ‌های لازم و راهکارهای مناسب دستوراتی برای رفع مسائل آن‌ها صادر کرد.
وی اضافه کرد: برخی اوقات ممکن است مشکلات به گره‌های کوچکی وابسته باشد که باهم اندیشی و گفتگو حل می‌شود و الحمدالله حضور مدیرکل در بین فرهنگیان و شنیدن خواسته‌های آنان، باعث رفع نگرانی‌ها و کمبودها می‌شود.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر نیز در این دیدارها که با تعدادی از فرهنگیان منطقه صورت گرفت با تجلیل از نقش فرهنگیان در رویدادهای کشور، از فعالیت و سخت‌کوشی همه فرهنگیان استان به‌ویژه منطقه بردخون تقدیر کرد. انتهای پیام/66003/ک

http://fna.ir/PK6ZIE





94/10/05 - 09:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن