تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820648142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عشوری: من مقصر گل شهباز زاده نبودم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عشوری: من مقصر گل شهباز زاده نبودم
هافبک تراکتورسازی اعتقاد دارد نیم فصل دوم نیم فصل تراکتور سازی است.

به گزارش "ورزش سه"، سینا عشوری در مورد شکست مقابل استقلال و حذف از جام‌حذفی گفت: متاسفانه جام را از دست دادیم، این در حالی بود که استقلال نسبت به ما برتری نداشت و ما روی اشتباهات فردی خودمان گل خوردیم و به نظر من ما به خودمان باختیم.

او در مورد اینکه آیا او به شهباززاده یعنی بازیکن حریف پاس گل داده یا کس دیگری ادامه داد: نه، من پاس گل ندادم توپ در جریان حمله بود و به چند نفر برخورد کرد و آخر سر به سجاد رسید و من مقصر نبودم و امیرخان هم گفت همه مقصر بودند. همه بچه‌ها به نوبه خودشان زحمت کشیدند ولی متاسفانه آن شکست رقم خورد و روز بد ما بود و دقیقا توپ‌هایی که می‌توانستیم تبدیل به گل کنیم، شانس یاریمان نکرد و توپ‌ها درون دروازه حریف جایی نگرفت.

این بازیکن در مورد دیدار پیش رو با نفت‌تهران نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی سختی با نفت دارم و این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد ولی باید 3 امتیاز را بگیریم. البته به نظر من باز‌ی‌ای است که 6 امتیاز دارد هم برای ما و هم برای نفت خیلی مهم است که این دیدار را ببریم و این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی های لیگ است.
هافبک دفاعی سرخپوشان تبریز در مورد جدایی مهرداد بایرامی و سامان نریمان‌جهان می‌گوید: مهرداد و سامان واقعا برای ما زحمت کشیده‌اند، جایشان در تیم خالی است ولی فوتبال همین است و قرار نیست یک بازیکن تا آخر عمرش در یک تیم بماند. آرزوی بهترین‌ها را برای آنها دارم 2 تا از دوستان خوبم از جمعمان جدا شدند.

وی در مورد جذب بازیکنانی مثل کیانی، حاتمی و کلانتری گفت: بازیکنانی که به تیم ما اضافه شده‌اند همه‌شان برای کمک به تراکتورسازی اینجا هستند و قطعا هم حضورشان می‌تواند مثبت باشد.

بازیکن تراکتور در مورد اینکه با توجه به ترافیک در پستش در نیم فصل دوم هم می‌تواند همانند نیم فصل اول بازی و نظر مثبت قلعه‌نویی را جلب کند یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: قطعا کار سخت‌تر شده و این نظر کادرفنی است که من بازی کنم یا خیر. من خیلی دوست دارم به تیمم کمک کنم. بازی کنم تمام تلاشم را می‌کنم، بازی هم نکنم سعی می‌کنم به ارنج برگردم.

قلعه‌نویی اعتقاد خاصی به عشوری دارد او در این‌باره می‌گوید: اینکه اقای قلعه‌نویی به من اعتماد و اعتقاد دارد باعث افتخار است ولی برای اینکه یک بازیکن در ترکیب ثابت قرار بگیرد باید خوب کار کند.

هافبک تراکتورسازی در پایان افزود: ما شرمنده هوادارانمان هستیم که در این سرما همیشه می‌آیند و ما را تشویق می‌کنند. سعی‌مان این است آنها را با فوتبال آشتی دهیم. مطمئن باشید نیم فصل دوم، نیم فصل تراکتورسازی است.

سینا عشوری‌ تراکتورسازی تبریز

ارسال به تلگرام


19:06  1394/10/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن