تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819662380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاهی آلودگی هوا نیازمند «ابتکاری» جدید


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: جای تعجب و تأسف است که سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برای حل مشکل آلودگی هوای تهران دل به باد و باران خوش کند و جان هموطنان ما بازیچه انفعال این دستگاه باشد.
به گزارش افکارخبر ،
صبح روز شنبه 28 آذر بود که با توجه به افزایش آلاینده های هوای تهران، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد؛ یکی از مصوبات این جلسه، موضوع تعطیلی مدارس شهر تهران بود و در آنجا پیشنهاد شد که در صورت موافقت آموزش و پرورش تهران، مدارس پایتخت در روزهای یکشنبه 29 آذر و دوشنبه 30 آذر تعطیل شود.
ساعاتی بعد از اعلام این خبر، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «دست نامه شهاب» در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره وضعیت مدارس در هنگام آلودگی هوا، اعلام کرد: «به دلیل آلودگی شدید هوا، مدارس تهران در همه مقاطع، فردا 29 و پس فردا 30 آذرماه تعطیل است» اما ساعتی بعد استانداری تهران اعلام کرد که مدارس تهران تنها 29 آذر تعطیل خواهد شد.
دانش آموزان که برای ساعاتی خوشحال از تعطیلی 2 روزه مدارس بودند، به تعطیلی یک روزه بسنده کردند و البته گفت وگوی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در روز شنبه مبنی تعطیلی دو روزه مدارس، عصر روز یک شنبه تأیید شد و کمیته اضطرار آلودگی هوا تهران، مدارس را در روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد.
روز دوشنبه به رغم ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکار نیوز ]

جمعه ، ۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن