تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817169231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرآسیایی: گل نوروزی تلخ‌ترین خاطره ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرآسیایی: گل نوروزی تلخ‌ترین خاطره ماست
قائم‌مقام پدیده خراسان گفت: آخرین گل هادی نوروزی برای پرسپولیس که برابر ما و در بازی رفت به ثمر رسید، تلخ‌ترین نوستالژی این بازی برای فوتبال ایران است.

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از اول فصل پرسپولیس قوی و تاکتیکی بود که تنها مشکل آنها فقط گل نزدن بود و فرق الان این تیم هم با آن موقع فقط این است که همان بازی خوب آنها توام با گلزنی شده و از پرسپولیس تیم بسیار خوبی هم در اجرای تاکتیک و هم کسب نتیجه ساخته است.

وی افزود: در عین حال کادر فنی ما هم بر روی این بازی تمرکز و برنامه‌ریزی کرده و انشاالله برای کسب نتیجه به میدان می‌رویم. ما هم از هوادارانمان خواهش می‌کنیم که مثل همیشه که با وجود هوای سرد آمده‌اند و ما را تنها نگذاشته‌اند در این بازی هم تیم محبوبشان را تشویق کنند و در کسب نتیجه‌ای در خور شان و نام فوتبال استان خراسان کنارمان باشند.

قائم‌مقام پدیده از قرار گرفتن تسهیلات ویژه برای انتقال تماشاگران تیمش از مرکز شهر به استادیوم ثامن‌الائمه خبر داد و گفت: ما پیگیر برنامه‌های انتقال آنها توسط اتوبوسرانی هستیم و از مدیران محترم هیات فوتبال علی‌الخصوص دکتر برادران خواهش کردیم که هماهنگی‌های لازم را صورت داده و شرایطش را تامین کنند.

سرآسیایی از رسیدن برخی مصدومان پدیده برای بازی با پرسپولیس خبر داده و گفت: با تلاش کادر پزشکی و همت بازیکنان‌مان یونس شاکری و ایگور پراهیچ رسیدند ولی میلاد غریبی را نمی‌دانم که به این بازی می‌رسد یا نه هر چند که خودش دوست دارد به این بازی برسد و به تیم کمک کند.

وی در خصوص نقل و انتقالات نیم‌فصل پدیده خراسان نیز متذکر شد: در جلسه هیات‌مدیره که روز گذشته برگزار شد یکی از مباحث ما این موضوع بود که هیات‌مدیره خواست تا با توجه به توان مالی‌ای که داریم تیم را تقویت کنیم. تعامل بسیار خوبی با آقای مهاجری داریم و در حال تصمیم‌گیری هستیم تا در یکی دو پستی که تاکید زیادی داریم بازیکن بیاوریم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

قائم‌مقام پدیده از اضافه شدن فریبرز گرامی به عنوان اولین بازیکن به پدیده خبر داده و گفت: گرامی را از لیگ یک از نساجی آوردیم که در زمانی که لیگ یکی بودیم بازیکنمان بود و شناخت خوبی از وی داریم که امروز به تمرین ما اضافه می‌شود. در حال مذاکره با چند بازیکن داخلی و خارجی دیگر نیز هستیم که به محض توافق اسامی آنها را نیز اعلام می‌کنیم.

سرآسیایی با مروری بر بازی‌های گذشته پدیده مشهد تصریح کرد: ما در چند بازی آخرمان که تعداد زیادی از بازیکنان‌مان را به خاطر مصدومیت و شرایط دیگر نداشتیم نوسان داشتیم اما مثلا در بازی قبلی با سپاهان سعی کردیم با تلاش پزشکان و همت بچه‌ها یکی دو نفر را برسانیم که مثلا یونس شاکری رسید و 20دقیقه ای که بازی کرد برایمان مثمرثمر بود. با این حال بنای ما به تقویت تیم است اما بنا به داشته‌ها و توانی که داریم.

وی در خصوص مشکلات اقتصادی مجموعه پدیده شاندیز نیز خاطرنشان کرد: ما تقریبا بین 20 تا 30 درصد قرارداد بچه‌ها را داده‌ایم و الان پیگیر هستیم در تعطیلات نیم فصل یه درصد دیگری را هم بدهیم که فکر نمی‌کنم از تیم‌های دیگر شرایط‌مان عقب‌تر باشد. بازیکنان‌مان بحث فنی بالایشان را که کنار بگذاریم بدون اغراق به لحاظ شخصیتی تیم خوبی را تشکیل داده که در کنار ما هستند.

قائم‌مقام پدیده وفاق و همدلی را عامل موثری در پیشبرد برنامه‌های پدیده با مشکلاتی که برایش به وجود آمده دانست و گفت: با یک وفاق و همدلی خوب جلو آمده‌ایم و با این فاکتورهای مهم تا آخر فصل ادامه می‌دهیم و با هواداران‌مان به جلو می‌رویم. هیات‌مدیره هم در حال کمک کردن است که جدای از تلاش‌های آقای وطنخواه، دکتر تدین، خاصه یکی از مدیران استان که نمی‌خواهد اسمش برده شود خیلی به ما کمک می‌کنند.

سرآسیایی از تاییدیه مسئولان باشگاه برای گرفتن اسپانسر پیراهن خبر داده و گفت: پیش از این با توجه به اینکه نام خود پدیده برند است تبلیغ خاصی جز نام تیم نداشته‌ایم اما در این شرایط بحث اسپانسر خیلی می‌تواند کمک‌مان کند. الان با وجود مشکلات تایید گرفتیم که این کار را انجام دهیم و از بحث مالی اسپانسر پیراهن نیز استفاده کنیم.

وی در خاتمه با گلایه از شایعه مذاکره پدیده با محسن فروزان یادآور شد: در فصل نقل و انتقالات همیشه برخی به دنبال ایجاد حواشی هستند و نمی‌دانم با طرح شایعه مذاکره ما با فروزان به دنبال چه هستند. من همین جا تاکید می‌کنم که در مورد محسن فروزان ما هیچ مذاکره‌ای نکردیم و علیرغم مطرح شدن مکرر آن در برخی رسانه‌ها قویا این قضیه را تکذیب می‌کنیم.

پدیده مشهد

ارسال به تلگرام


13:17  1394/10/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن