تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804546166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لک پیروز فینال فوتسالی برابر قهرمان آسیا/فرار میثاق و منصوری از سقوط


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لک پیروز فینال فوتسالی برابر قهرمان آسیا/فرار میثاق و منصوری از سقوط
قطار پرهیجان لیگ هفدهم ایستگاه بیست و سوم خود را طی کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار همزمان پیگیری شد
 

دبیری تبریز ۲ – ۲ حفاری اهواز
دیدار دو تیم دبیری و حفاری در تبریز و به میزبانی دبیری از ساعت ۱۵ سوت خورد و با حملات دو تیم بر روی دروازه یکدیگر پیگیری شد و در پی این حملات تساوی یک یک حاصل شد. این در حالی بود که دبیری به دنبال بدست آوردن سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول بود اما حفاری برای حفظ جایگاه خود به سه امتیاز این بازی نیاز داشت. بازی با حساسیت کامل پیگیری شد و دو تیم در حملات خود ابتدا احتیاط را دستور کار قرار دادند و نیمه دوم نیز همانند نیمه نخست تساوی یک یک را به خود دید تا این دیدار با نتیجه دو دو مساوی به اتمام برسد تا هیچ کدام از دو تیم به مقصود خود نرسند. و دبیری از جایگاه سومی خود جدا شود.

تاسیسات دریایی تهران ۱ – ۵ گیتی پسند اصفهان
اما مهمترین دیدار این هفته از مسابقات بین دو غول لیگ برتر در تهران و میزبانی تاسیسات برگزار شد. این بازی که برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار بود از این جهت که تاسیساتی ها که به فکر جبران شکست دور رفت مقابل گیتی و حفظ صدر و فاصله گرفتن از رقیبان بودند و در آن سوی میدان گیتی پسندی ها سودای قهرمانی را در ذهن خود می پروراندند. بازی با تیز هوشی شاگردان لک آغاز شد تا گل نخست این جدال به نام گیتی ثبت شود و در ادامه هم حملات یاران شمسایی بی تاثیر ماند تا گل دوم گیتی پسند به هدف بنشیند و نیمه نخست با این نتیجه خاتمه یابد. نیمه نخست درحالی آغاز شد که تدابیر کادر فنی تاسیسات دریایی به این صورت شد تا با سیستم پاور پلی بازی را پیگیری کنند. در این بین جنجال هایی هم در نیمکت تاسیساتی ها اتفاق می افتاد، اما در پی استفاده تاسیساتی ها از این سیستم سه توپ به تور دروازه آن ها رسید و تنها توانستند یکی از گل ها را جبران کنند و شمسایی و یارانش شکست را در این بازی درون خانه متحمل شدند، اگرچه جایگاه تاسیسات دست خوش تغییراتی نشد اما شاگردان لک به صدر نزدیک تر شدند تا هفته آخر با حساسیت بالاتری برگزار شود.
با این برتری گیتی پسند به رده سوم جدول صعود کرد.

منصوری قرچک ۴ – ۲ فردوسی مشهد
منصوری و فردوسی دیداری برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک بود، آغاز این بازی برای بازیکنان فردوسی به خوبی پیش رفت تا جایی که توانستند گل اول بازی را به ثمر برسانند و یک بر صفر در خانه حریف جلو بیفتند اما قرچکی ها به خود آمدند تا بازی را به تساوی بکشانند و در ادامه با تلاش و حملات متعدد بر روی دروازه مشهدی ها سه گل دیگر به اندوخته خود اضافه کنند و در این بین تنها فردوسی به یک گل رسید تا نتیجه نهایی این بازی چهار دو به سود منصوری باشد و نعمتی و شاگردانش خود را در لبه پرتگاه ببینند.

یاسین پیشرو قم – شهروند ساری
دیدار یاسین پیشرو و شهروند در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد ، قمی ها در پی تلافی شکست دور رفت بودند، بازی را هجومی آغاز کردند و فشار زیادی بر روی دروازه حریف وارد کردند و در همان دقایق اول توانستند به گل دست یابند. در ادامه بازی حملات هر دو تیم بی نتیجه بود هر چند که در این بین موقعیت های صد درصدی برای هر دو تیم ایجاد شد اما به هر نحو ممکن توپ به گل تبدیل نشد تا در انتها یاسینی ها با همان نتیجه یک بر صفر به برتری خفیفی در مقابل ساروی ها دست یابند.
این نتیجه یاسین پیشرو را به رده پنجم جدول نزدیک تر کرد اما شهروند را به در آستانه سقوط قرار داد.

فرش آرای مشهد ۴ – ۳ مقاومت البرز
دیدار فرش آرا و مقاومت که دیگر جدال ته جدولی ها به حساب آید با شروع خوب شاگردان مرتضایی آغاز شد و توانستند گل برتری را به ثمر برسانند اما در ادامه کرجی ها که نمی خواستند خود را در آستانه سقوط ببینند پا پس نگذاشتند و بر حملات خود افزودند تا به گل تساوی بخش رسیدند اما طولی نکشید که فرشی ها گل دوم را وارد دروازه مقاومت کردند در پی این گل مقاومت گل سوم را نیز دریافت کرد، اما در این لحظه مقاومتی ها به خود آمدند و یکی از گل ها را جبران کردند اما این گل نیز جوابی از سوی میزبان داشت تا نتیجه چهار بر دو شود ، اما ادامه این دیدار و تلاش ها و حملات مقاومتی ها تنها یک گل را در بر داشت تا نتیجه نهایی چهار سه به نفع فرش آرا باشد.
این نتیجه هر دو تیم را کمی از منطقه سقوط دور نگه داشت.

میثاق تهران ۲ – ۱ آذرخش بندر عباس
دیدار دو تیم میثاق و آذرخش که برای میثاقی از این سو اهمیت داشت که بتوانند خود را به میانه جدول برسانند و از سقوط به لیگ پایین تر خود را برهانند و آذرخشی ها نیز نیم نگاهی به سه امتیاز این بازی و رسیدن به جایگاه بهتری در جدول داشتند. با آغاز این بازی حملات دو تیم بر روی دروازه ها شروع شد و این موقعیت ها با گلزنی یمثاقی ها آغاز شد تا شاگردان خوراکچی به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند و به ادامه بازی بپردازند، اما در ادامه آذرخشی ها با تلاش و حملات فراوان به گل دست یافتند تا تساوی حاصل شود، اما در دقایق انتهایی که همه انظار داشتند بازی با تساوی خاتمه یابد ، میثاق به گل دوم رسید تا این دیدار را با برتری پست سر بگذارد و از سقوط فرار کند.

در این هفته تیم مس سونگون ورزقان استراحت می کند.

انتهای پیام/*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.














اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

هتریک شمسایی در قهرمانی در گروی گیتی پسند/ پنج تیم به دنبال فرار از سقوط
اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در لیگ برتر فوتسال بانوان
اعلام داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال
برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال بانوان
نیازمند کادر مجرب برای فوتبال بانوان هستیم
هفتمین شکست متوالی فردوسی/برد شیرین لک در قلعه عقابها










۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن