تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819983922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم همکاری برای تأمین زیرساخت های منطقه گردشگری آب گرم دلفان


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان در کارگروه گردشگری استان لرستان بر لزوم همکاری برای تأمین زیرساخت های منطقه گردشگری آب گرم دلفان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، غلامرضا سلیمانی در کارگروه گردشگری استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در جلسه کارگروه گردشگری قبلی بحث مطالعات چشمه آب گرم شهرستان دلفان مطرح شد، اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی استان لرستان مطالعاتی در سال 91 و 92 انجام داده که باید این مطالعات به روز شود.
وی افزود: در بحث چشمه آب گرم دلفان بنا شد 30 میلیون تومان از محل زیرساخت هایی که به استان ابلاغ می شود تأمین اعتبار شود که به محض دریافت اعتبار انتخاب مشاور و بازنگری را برای این منطقه نمونه گردشگری انجام می دهیم.
مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان عنوان کرد: مصوب شده تا دستگاه های اجرایی استان در برای تأمین زیرساخت های منطقه گردشگری آب گرم دلفان اقداماتی انجام دهند که در این راستا اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان با امکانات امانی خود راه شکافی مسیر را انجام داده است.
وی بابیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی لرستان برای مرمت و راه سازی مسیر چشمه آب گرم دلفان درخواست تأمین اعتبار کرده است، بیان کرد: به محض اینکه استانداری از محل اعتبارات استانی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]

پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن