تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804361890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربیت نیروی ماهر با ضمانت اشتغال نقش مهمی در توسعه هرمزگان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان : تربیت نیروی ماهر با ضمانت اشتغال نقش مهمی در توسعه هرمزگان دارد استاندارو رییس شورای آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید براینکه تربیت نیروی ماهر با ضمانت اشتغال نقش مهمی در توسعه استان دارد ،گفت: ایجاد هنرستان های فنی در کنار کارخانجات استان هرمزگان از جمله این رویکردهاست که باید پیگیری و اجرایی شود تا برای کارخانجات و صنایع موجود در استان، نیروی ماهر تربیت شود.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ دي ساعت 13:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، دكتر جاسم جادری در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت، عنوان کرد: آموزش بدون پرورش راه به جایی نمی برد و هدف از تعلیم و تربیت نیز رسیدن به مرحله پرورش انسان است.   وی ادامه داد: وظیفه آموزش و پرورش در جامعه تنها بر دوش وزارت آموزش نیست و دیگر نهادها نیز باید به این امر مهم کمک کنند و اگر آموزش و پرورش درست شود، دیگر امور جامعه نیز درست خواهد شد.   استاندار هرمزگان افزود: آموزش و پرورش یک نهاد انسان ساز است و معلمان باید آینده سازان این کشور را تربیت کنند که این امر نشان دهده وظیفه مهم آموزش و پرورش است.   جادری در ادامه با اشاره به برخی موارد مطرح شده در این نشست، تصریح کرد: ایجاد هنرستان های فنی در کنار کارخانجات استان هرمزگان باید پیگیری و اجرایی شود تا برای کارخانجات و صنایع موجود در استان، نیروی ماهر تربیت شود.   رییس شورای آموزش و پرورش هرمزگان به کاهش شدید قیمت نفت و درآمدهای کشور و کسری بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: دولت های موفق در دنیا، از ظرفیت مردم استفاده و آن را به کار گرفته اند و کارهایی که بخش خصوصی می تواند انجام دهد باید به مردم واگذار شود تا کارها بهتر انجام شود.   استاندار هرمزگان همچنین خواستار برآورد اعتبار مورد نیاز برای تامین آب و برق و دیگر امکانات مدارس شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و تصویب آن در شورای آموزش و پرورش استان شد.  
مدیرکل و دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به 24 تا 30 دی ماه هفته شوراهای آموزش و پرورش، بیان داشت: در این راستا برنامه های متنوعی برای تبیین جایگاه این شورا و استفاده از ظرفیت آن اجرا خواهد شد.   علی کرمپور شوراهای آموزش و پرورش را از اصلی ترین ارکان این مجموعه دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان جایگاه اصلی خود را در کشور پیدا کند.   وی ادامه داد: برگزاری نشست مشترک شورای آموزش و پرورش با فرمانداران استان نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.   وی همچنین با اشاره به اهمیت اعمال ماده 16 و ضرورت تامین منابع حاصل از آن به نفع آموزش و پرورش بیان داشت: اگرچه این قانون در کشور از اجرای مناسب و شایسته ای برخوردار نیست اما امیدواریم با نظر مساعد و اهمتام جدی مقام عالی دولت در استان و همگرایی همه اعضای شورای آموزش و پرورش ، هرمزگان به عنوان اولین استان کشور ،در اجرای صحیح و همه جانبه این قانون، الگوی کشوری باشد.   به گفته کرمپور : برابر ماده 16 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استانها، شهرستانها و مناطق کشورکلیه شهرداریها موظفند با توجه به نیازهای پیش بینی شده در طرحهای تفصیلی شهرها با استفاده ازامکانات و مجوزهای قانونی خود زمینه احراز مالکیت زمینهای پیش بینی شده جهت توسعه فضاهای آموزشی وپرورشی شهرهای مربوطه را برای ادارات آموزش و پرورش فراهم سازد.   وی ادامه داد: برای تأمین اعتبارات لازم جهت اجرای این ماده شورای آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه می تواند با پیشنهاد و تصویب شورای استان بخشی از هزینه های خرید زمین و ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی را از سازندگان واحدهای جدید تجاری دریافت و به حساب خزانه واریز نمایند.   این مقام مسوول اضافه کرد:100 درصد منافع دریافتی به صورت تخصیص یافته در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.   کرمپور در پایان خاطر نشان کرد: آنچه می تواند هرمزگان را در اجرای این ماده قانونی که نقش بسیار مهمی در حمایت از برنامه های آموزش و پرورش دارد الگوی کشوری نماید وحدت، همدلی و ایجاد این نگرش است که همه آموزش و پرورش را از خود می دانند و برای توسعه و رشد و بالندگی آن دغدغه دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن