تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار اصولی در حوزه محیط زیست صورت نگرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: کار اصولی در حوزه محیط زیست صورت نگرفته است استان‌ها > مازندران - عصر دیروزنشست فرماندار محمودآباد با فعالان حفاظت از محیط زیست در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرانلاین ازمحموداباد عصر دیروزنشست فرماندار محمودآباد با فعالان حفاظت از محیط زیست در این شهرستان برگزار شد.
این نشست با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و اعضای سازمان های مردم نهاد زیست محیطی فعال محمودآباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این نشست محیط زیست را یکی از ارکان توسعه پایدار دانست و به نقش سازمانهای مردم نهاد در حفظ و فرهنگسازی در این حوزه اشاره کرد.
وی گفت: فعالیت سمن ها بدلیل ایمکه داوطلبانه بوده و اعضای آن از سر انگیزه خدمت و نمایش توانمندیهای خود در حوزه های اجتماعی مشارکت منسجم دارند همواره نقش تاثیر گذارانه تری به نسبت ادارات دولتی دارند.
وی افزود: حضور و مشارکت سازمانهای مردم نهاد ضمن پویایی بخشی به فعالیت ها در تصمیم گیریهای مدیران هم تاثیر گذار بوده و نشانه امیدواری است.
فرماندار محمودآباد با اشاره به مشکلات زباله و پسماند در استان مازندران گفت: در مازندران برای مدیریت پسماند و رفع مشکل زباله برنامه ای مدون و منسجمی وجود ندارد و متاسفانه در حوزه حفاظت از محیط زیست مقطعی عمل شده و کار اصولی صورت نگرفته است.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: شهرداریهای استان توان ایجاد زیر ساخت های شهری را نداشته و دولت باید در این حوزه کمک حال شهرداری ها باشد.
ایشان سازمانهای مردم نهاد را بازوانی توانمند برای تحقق برنامه های دولت دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای برای تقویت و حمایت از سازمانهای مردم نهاد دارد.
یوسف پور گفت: آموزش و فرهنگ سازی شهروندان مهمترین اصل در حفاظت از محیط زیست می باشد و سازمانهای مردم نهاد باتوجه به جایگاه و پایگاه مردمی که از بطن جامعه دارد نقش مهمی می تواند در این حوزه ایفا نماید.

کلید واژه ها: استان مازندران -




پنجشنبه 3 دی 1394 - 11:11:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن